25 Aralık 2014 Perşembe

İndirimde Gratis'ten Neler Alınır?




Gratis sık sık indirimleriyle yüz güldürüyor. Ancak bu indirimlerde hazırlıksız olunca da cüzdanlar boşalıyor. Sırf ucuz diye "amaan denerim" diye düşünerek önünüze geleni almayın dedim ve bu defa da Gratis indiriminden ben neler alırdım diye düşünüp sizlerle paylaşmak istedim.





Ben her indirimde yaptığım daha doğrusu yapmaya çalıştığım gibi Gratis'e özel Benri markasının pamuklarını stoklayacağım. Peeling etkili olan dışında hepsine bayılıyorum, çokta severek kullanıyorum. Size de tavsiye ederim.



Wet'n Wild markasıyla Gratis sayesinde tanıştık. Ben far paletlerine ve rujlarına bayıldım. Fiyatlarına göre performansları çok güzel. Renk seçenekleri de gayet çok. Özellikle farların çoğu highend markaların muadili renkler içeriyor.
Ambalajlar biraz dandik ama olsun.





The Balm'ın Mary Lou Manızer'ı da indirimde alınması gereken ürünlerden. Benim en sevdiğim aydınlatıcılardan biri hatta bazen far olarakta kullanıyorum.









Yine The Balm'ın allıklarına da bir bakın derim. Mutlaka size hitap eden bir renk bulursunuz. Pigmentasyonalrı da güzel, aynalı oluşları da.





The Balm'dan son olarakta paletleri önericem sizlere. Ben bir çoğunu severek aldım ve kullanıyorum ama siz yeni makyaj koleksiyonu oluşturuyorsanız ya da fazla yeriniz yoksa bu tarz içinde bir kaç kategoriden ürün barındıran paletleri deneyebilirsiniz.




Gosh'ta bu yıl Gratis'e yeni gelen markalardan. Ben şimdilik sadece Forever Metallic Eyeshadow Sticklerini denedim. Sürümü çok güzel, pigmentasyonu çok güzel. İndirimsiz alacağım bir ürün değil yine de. Yanlış hatırlamıyorsam 25-30 tl arası normal fiyatı ama indirimde kaçırmayın derim.









Loreal'in fondötenlerini de seviyorum. İki favorim var bir tanesi True Match diğeri Lumi Magique. True Match'i yağlı ciltliler, diğerini de kuru ciltliler tercih edebilir. Loreal'in bu iki fondöteni bir çok drugstore markaya göre renk skalası geniş olduğundan kendi rengimi bulmam daha kolay oluyor.





Uygun fiyatlı dudak kalemleri arasından favorilerimden biri Essence'inkiler tabiki. Yumuşak, kalıcı, fiyatları da çok uygun. Bir çok farklı tonu da var.




Yapış yapış olmayan glosslar arıyorsanız da sizi Essence standı olan bir Gratis'e bekliyoruz. Şimdiye kadar kullandığım durgstore glosslar içinde yapısını da duruşunu da en sevdiğim ürünler Essence'in xxxl shine glossları oldu. Favorim 022 Nude Kiss.




RT fırçalarda Gratis'te güzel indirimlere giriyor. Allık fırçasını, stippling ve expert face brushı da öneririm. Yarı fiyata almanız mümkün.



Gratis'te de beğendiğim ürünler bunlar. Muhtemelen unuttuğum şeyler var. Bunlara bir göz atmanızı tavsiye ederim.

İyi alışverişler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder