24 Ekim 2014 Cuma

Note Nail Enamel - 17 Antique Rouge


Merhaba herkese, bir oje yazısı ve yeni bir markayla karşınızdayım. Note markasından ilk olarak oje denemek istedim nedense. Sonbahar'da olunca oje renginde de canlı renkler yerine toprak tonlarına yöneldim.








Çok güzel bir sütlü kahve tonu bu oje. Genelde ne renk süreceğimi bilemediğim günlerde bu tonları tercih ediyorum. Hele ki mevsim Sonbahar olunca.










Sürümü oldukça kolay. Tek katta yeterli kapatıcılığı alamadım ama ikinci katı uygulayınca sonuç güzel oluyor.
Üstüne kurutucu bir ürün uygulamazsanız  hızlı kuruyan bir oje değil. Yapısı çok sıvı da değil aşırı kıvamlı da değil, tam ideal durumda.








Aşırı olmamakla birlikte kalın bir fırçası var. Normalde kalın fırçalı ojeleri sevmem ama bu dozunda. İki üç gün sonra tırnak uçlarında soyulma oluşuyor.

Ben renk olarak ve uygulama kolaylığı açısından çok sevdim.


Fiyatı 4 tl'ydi yanlış hatırlamıyorsam. Note markası Cosmo Shop gibi kozmetik mağazalarında satılıyor.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder