22 Ekim 2014 Çarşamba

Moshos Garden Argan & Aloevera Clay Mask // Kil Maskesi


Merhabalar, hadi gelin son bir aydır bu yazıyı yazmak için kullandığım Moshos Garden'ın kil maskesini birlikte inceleyelim.






Kavanozdaki bakım ürünlerini eskiden çok hijyenik değil diye tercih etmezdim. Artık ya çok iyi yıkadığım elimle ya da bir spatula yardımıyla kullandığım için kavanozda ya da tüpte olması farketmiyor.
Bu ürünün ambalajında iki dezavantaj var benim için. İlk olarak, arkasındaki kullanım talimatlarında yüzünüzde ne kadar bekletmeniz gerektiği ya da ne sıklıkla uygulanması gerektiği yazmıyor. Ancak markanın sitesinden gereken bilgiyi alabiliyorsunuz.






İkincisi, kavanozdaki kil maskelerinin hepsinde olduğu gibi kullanırken kapağı çok uzun süre açık bırakmamak lazım aksi takdirde ürün kuruyabiliyor.








Normalde kil maskelerine karşı önyargılarım vardı. Daha önce denemiş fakat bir türlü kil maskeleriyle dost olamamıştım. Bunun nedeni de hem uygulama esnasında etrafın batması, hem de uygulamadan sonra cildimde gergin bir his bırakması.

Bu maskede gerginlik hissini hiç yaşamadım. Aksine yumuşacık ve bol bol nemlenmiş bir ciltle karşılaştım.


Fakat tabi ki etrafı yine batırıyorsunuz. Hem uygulama hem de yıkama esnasında koyu renkli olması ve içeriğindeki kil nedeniyle lavabo duş berbat oluyor.


Şunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki bundan sonra kil maskesi alacağım zaman tercihim bu üründen yana olacak. Sonuç inanılmaz hoşuma gitti.






Gelelim nasıl uyguladığıma. Sitede belirttiği gibi bir miktar ürünü suyla karıştırıp yüzüme ince bir tabaka halinde uyguluyorum. Ürünün rengi açılmaya başlayınca  ılık suyla temizliyorum ve normalde uyguladığım cilt bakım ürünlerimi kullanıyorum.

Eğer sizde bu ürünü denemek istiyorsanız buraya tıklayarak Moshos Garden'ın sitesine ulaşabilirsiniz. Şuan güzel bir indirim var! Benden söylemesi :)

Sevgiler...

* Bu ürün bana Moshos Garden tarafından denemem üzere gönderilmiştir.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder