13 Eylül 2014 Cumartesi

The Balm-Balm Shelter Renkli Nemlendirici



Merhabalar, bloga ve youtube kanalıma bir süredir ara verdim ama şuandan itibaren tam gaz geri döndüm diyebilirim. İlk olarakta bir süredir kullandığım The Balm markasının renkli nemlendiricisiyle ilgili fikirlerimi paylaşmak istedim.


Bendeki rengi light yani en açık olan. İlk zamanlarda bana biraz koyu geldiğinden kullanmaya çekinmiştim fakat yüzünüze iyice yayınca bende çok bir renk farkı yaratmadı.





En güzel yönlerinden biri spf 18 olması ve beni güneş koruyucu kullanmaktan kurtarmış olması.
Bir çok renkli nemlendiricinin aksine sıvı yapılı değil daha kremsi. Kapatıcılığı az yani cildinizdeki herhangi bir kusuru kapatmak için çok ideal bir ürün değil.










64 ml'lik gramajıyla uzun süre kullanılabilecek bir renkli nemlendirici.
Bende irritasyona neden olmadı. Fakat özellikle Yaz aylarında nemlendirmesini çok yeterli bulmadım. Hele ki son zamanlarda cildim karmaya döndüğü için yüzümün dış bölgelerinde biraz kuruma gözlemledim.
Benim için Sonbahar ve Kış aylarında daha kullanışlı olacaktır.









Üründen herhangi bir koku almadım, ya da çok hafif bir kokusu var beni hiç rahatsız etmedi.
Gratis'lerden en son baktığımda 40 tl'ye alabiliyordunuz. Size tavsiyem indirimleri bekleyip 20-25 tl gibi fiyatlara satın almanız.


Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, hoşçakalın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder