31 Ağustos 2014 Pazar

Rimmel London Wonder'full Mascara


Ağustos ayının son gününden merhabalar, iki hafta önce Watsons'tan gelen bir kargo sayesinde Rimmel London'ın yeni mascarasıyla tanışma fırsatı buldum. Hatta ertesi gün hemen bir ilk izlenim videosu çekip Youtube kanalımda görüşlerimi paylaştım.
(Videoyu izlemek için buraya tıklayabilirsiniz.)

Videoda da belirttiğim gibi ürünü kullanarak iki buçuk hafta geçirdim ve nihai fikirlerim oluştu.








İlk olarak bakır renkli ambalajına bayıldım. Kıvrık formda oluşu, rengi ve genel tasarımı bana drugstore bir rimelden ziyade bir sürü para verip aldığımız tasarım markaların ürünlerini anımsattı.



Ürünün içeriğine ve fırça yapısına gelmeden evvel sizlere bu rimelin neler vaadettiğinden bahsetmek istiyorum.
İçeriğinde argan yağı bulunan bir mascara bu. Ne zamandır argan yağı her türlü kozmetik ve bakım ürününde kullanıldı neden rimellerin içeriğinde de kullanılmıyor diye düşünüyordum ki oldu.
Argan yağı sayesinde kirpiklere bakım yapacağını, tek tek ayıracağını ve topaklanma yapmayacağını iddia ediyor ürün.







Plastik ve kalın bir fırçası var. Kirpikleri ayırması ve uzatması güzel. Tek katta çok uzatmıyor ama ikinci katı uygularsanız güzel sonuç alıyorsunuz.

Dolgunluk arayanlara bu ürünü öneremeyeceğim çünkü pek dolgunlaştırmıyor.

Suyla bile kolayca temizleniyor ki bu özelliği çok hoşuma gitti.

Gün içinde pul pul dökülme yapmadı. Sadece benim gibi gözleriniz rüzgardan vs. yaşarıyorsa hafif bir bulaşma yapıyor.






Sizler için rimelsiz ve rimelli olmak üzere farkı görebilmeniz için görsellerde ekledim. Bu arada tek kat uygulanmış hali görecekleriniz, onu da belirtiyim.









Günlük hayatta, takma kirpik görüntüsünden ziyade normalliği seviyorsanız deneyin. Ben sevdim ve günlük makyajlarımda da kullanıyorum.

Fırçası kalın olduğundan özellikle ilk seferlerde kirpik dibime bulaştırdım ama sonra elim alıştı.
Alt kirpiklerde ise her kalın fırçalı rimelde olduğu gibi sorun yaşamanız olası.






Bu mascarayı almak için en yakındaki Watsons şubesine gidip Rimmel London standına bir göz atabilirsiniz.
Fiyatı 20 tl.


Mutlu Pazarlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder