12 Ağustos 2014 Salı

Staj Günlüğüm #10.Gün

Merhaba, bugün stajdaki son günümdü ve bütün gün evrak işiyle uğraştım. Önce kızlarla kantinde kahvaltı ettik. Sonra vizit bitiminde gidip servis şefine staj programımı tamamladığıma dair aldığım kağıdı imzalattım. 


Ordan çıkıp genel sekreterliğe, ordan da başhekimliğe gittim. Gereken imzaları aldıktan sonra da tekrar sekreterlikten okula vereceğim kağıtları alıp işimi tamamladım. Artık resmi olarak stajımı tamamlamış oldum.


Bu 10 gün bana bu stajdan beklediğimden çok daha fazla şey öğretti.
En basiti daha disiplinli ve sorumluluk sahibi olmamı sağladı. Sonuçta okul gibi ayy bugün çok uykum var, gitmiyim diyemiyorsunuz.

Hastanelerde çalışan insanların neden bize suratsız ya da asabi geldiğini anladım. Bütün gün onca sorunla uğraşıyorlar ki onlar da haklı.

Bunlar gibi bir çok şey daha. Kesinlikle bu mesleği yapacak arkadaşlara en az bir kere Bakırköy ya da Erenköy gibi büyük bir ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde staj yapmalarını öneriyorum.

Sevgiyle kalın...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder