1 Temmuz 2014 Salı

Wetn Wild- I'm Getting Sunburned Far Paleti


Merhabalar..
İlk Wetn Wild paletimin inceleme yazısını yazıyorum ve kendisiyle aşk yaşadığımız için bu yazıyı büyük bir heyecanla yazıcam.

 

Yabancı bloggerlarda gördüğüm Wetn Wild paletler arasından en çok bu "I'm Getting Sunburned" paletinin renklerini beğenmiştim. Kısmette markanın Türkiye'ye gelmesi varmış. Koşa koşa gidip hemen bunu aldım.








Ambalajları plastik ve maalesef bu paletin ambalajında yaşadığım en büyük problem kapağın inanılmaz zor açılması.
Özellikle kapağı, kırılmaya ya da çatlamaya çok müsait ve aynası yok. Bunlar her ne kadar dezavantaj olsa da renkler ve pigmentasyon o kadar başarılı ki ambalajı umrumda bile olmadı.






Wetn Wild paletlerin en güzel özelliklerinden biri de farların üzerinde nereye süreceğinizin yazıyor olması. Tabi ki yine de tercih sizin ama bu tarz yönlendirmelerin makyaj konusunda acemi olanlar için iyi olduğunu düşünüyorum.







Tek seferdeki pigmentasyonları bu şekilde. Bazsız bile harikalar yaratabiliyorlar. Bazla kullanıldığında tüm gün canlı ve kalıcı bir sonuç elde ediyorum. Hafif bir tozutma sorunu var.
Oldukça yumuşak yapılı olduklarında karıştırma işlemi de kolay oluyor.

Gün içinde kırışıklıklara birikme yapabiliyor. Bu nedenle alt kirpik diplerimde çok fazla kullanmamaya çalışıyorum.





Bu palet severek kullandığım ve verdiğim parayı hak ettiğini düşündüğüm bir ürün oldu. Sanırım markanın diğer ürünlerine de yavaş yavaş fırsat vericem.

Wetn Wild'ı Gratis'lerde bulabilirsiniz.

İyi geceler...

2 yorum:

  1. Bende Comfort Zone paletini yeni aldım fiyatına göre başarılı ürünler cidden :)

    YanıtlaSil
  2. Cildi açmak için ne öneriniz var mehlemden başka aşırı esmerledim erkekim yardım.

    YanıtlaSil