30 Haziran 2014 Pazartesi

Essence Blush Up Allık- 10 Heat Wave

Yaz gelince kozmetikte de canlı renklere hafiften bir meyil başladı. Essence standında bu allığı görür görmez tam Yaz'lık diyip almıştım. Şimdi de sizlerle fikirlerimi paylaşıyorum.

Önce ambalaj...
Plastik şeffaf bir ambalajı var bu allığın. Essence ürünlerinde küçükte olsa bir ayna olması lazım diye düşünüyorum artık. 

Maalesef çok dayanıklı ya da güzel tasarımlı bir ambalajı yok ama fiyat olarak değerlendirecek olursak kötü değil diyebilirim.

Ama kare olması nedense hoşuma gitti.




İkili bir allık. Aslında bir taşla üç kuşta diyebiliriz bu ürün için. Hem turuncu hem pembe hem de ikisinin karışımından elde edeceğiniz üç renginiz oluyor bir ürünle.






Bendeki rengi "Heat Wave". Bildiğim kadarıyla biraz daha soft bir seçenek daha vardı. Dediğim gibi daha canlı renkler tercih etmek istediğimden bunu aldım. Ama yok bu bana çok derseniz diğer renge de göz atabilirsiniz.







Pigmentasyonları oldukça iyi, bu nedenle az ürün kullanmanızı tavisye ederim yoksa palyaço olmak kaçınılmaz son. Kalıcılığı güzel. Sabah sürdüğümde ilk saatlerde olduğu kadar canlı olmasa da akşama kadar dayanıyor.




Biraz tozutma sorunu var ama pahalı markalarda bile bu problem olabilirken ben drugstore markalarda bunu pek dert etmiyorum.

Turuncu kısmı tek başına sadece bir kez kullandım. Beyaz tenle fazla cart duruyor. O nedenle ya tek başına pembeyi hafifçe uyguluyorum ya da ikisini karıştırarak uyguluyorum.






Şimdilik özellikle İlkbahar-Yaz aylarında severek kullanacağım bir allık olacak gibi gözüküyor.
Essence ürünlerini Gratis ve Rossman'larda bulabilirsiniz.
Fiyatı 8-10 tl aralığındaydı.


Renkli haftalar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder