27 Temmuz 2014 Pazar

Staj Günlüğüm # 6.Gün

Yeni haftaya çalışan insanlar için haftasonunun nasılda su gibi geçtiğini anlayarak başladım. Sanki daha bir saat önce haftasonu tatili başlamıştı, şimdiyse yine hastane kapısından giriyorum.



Hava saat erken olmasına rağmen inanılmaz sıcak. Öğlen nasıl olacağını tahmin dahi edemezken bir yandan da vizitten önce bir şeyler atıştırabilme umuduyla hızlı hızlı kantine yürüdüm.






Hızlıca bir şeyler atıştırıp servise gittim. Şansıma daha vizit başlamamıştı. Fakat önceki günlere nazaran acayip bir hareketlilik vardı. Hemşirelerden öğrendiğim kadarıyla sabaha karşı bonzai bağımlısı bir genci getirmişlerdi ve daha yeni bonzai içtiği için etkisi yeni yeni ortaya çıkıyordu.


İlk kez bu kadar saldırgan bir hasta görmenin korkusu ve şaşkınlığını yaşadım. Yüz kez asla ve asla alkolde dahil hiç bir maddenin bağımlısı olmamaya yemin ettim. Gördüğüm tabloyu sizde görseydiniz eminim benimle aynı fikirde olurdunuz. 

5 yeni hasta gelmişti o genç dışında. Vizitte onları gördük. Tabiki yine hepsi birbirinden farklı öykülerdi ama benim aklım benden iki yaş küçük olan bonzai bağımlısındaydı. 



Vizite gelip normal durması imkansız olduğundan şef odaya gidip onu görmeye çalıştı. Bizde camın arkasından izliyorduk. İletişim kurmayı bırakın eline koluna bile sahip çıkamadığından bir iki dakika içinde şefte odadan çıktı ve bonzainin etkisinin geçmesini beklemeye karar verdi. 








Bütün bunlar dışında günüm sakin geçti. Yarım saat kadar bahçedeki hastalarda konuştuk. Artık iyileşmeye daha doğrusu taburcu olmaya yakın hastalar olduğu için pek sorun yaşamadım. Sonrasında çıkıp eve gitmeye karar verdim. 

Gerçekten de tahmin ettiğim gibi hava inanılmaz sıcaktı. 

Bu arada şunu da belirtiyim; staj boyunca hem havadan hem de ortam gereği minimum makyaj ve sade kıyafetler seçtim. 

Eve geldiğimde sanki bütün hün hamallık yapmışım gibi yorgun, bitkin hissediyordum. 
O kadar ki gündüz uykularını sevmeyen biri olmama rağmen bilgisayarın karşısında uyuyakalmışım. 
Uyanınca haftasonu yıkadığım fakat zaman olmadığından çok iyi üyüleyemediğim önlüğümü ütüledim.

Bir staj günüm daha böylece bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder