31 Temmuz 2014 Perşembe

Loreal Skin Perfection Magic Touch Instant Blur-Gözenek Küçültücü Baz

Merhabalar, bayram bitti keşke şu sıcaklarda bayramla beraber bitseydi. Dışarda nefes alınmıyor. Neyse bugünkü konumuz Loreal Skin Perfection serisinin makyaj bazı. 
Nedense serinin en çok beğendiğim ürünü ( ki bu ürün olur kendisi ) Türkiye'ye gelmeyerek beni çok üzmüştü. Sağolsun Youtube sayesinde tanıdığım güzel kalpli Meryem bana gönderdi ve bu ürünü böylece deneme fırsatı buldum. 

Gördüğünüz gibi minik bir tüpte geliyor ürün. Pembiş ambalajlarına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.

Ürün mousse,köpüğümsü yapısıyla kolay uygulanıyor. Ben gözeneklerimin beni rahatsız ettiği bölgelerime azıcık ürünü iyice yedirerek uyguluyorum. Tek kötü yanı hemen hemen bütün gözenek küçültücüler gibi fondöten vs.  uygulamadan önce bir süre ürünün yüzünüzle bütünleşmesini beklemeniz gerekiyor. 










Sonrasında fondötenimi ve ya bb kremimi uyguluyorum ve gerçekten memnun kaldığım bir görüntü elde etmiş oluyorum. Evet mükemmel değil ama beni idare ediyor.

Yanlız benim ilk kullanımlarımda yaptığım gibi sürer sürmez makyajınızı yaparsanız tam anlamıyla fiyasko yaşarsınız, benden söylemesi.









15 ml olmasına rağmen benim gibi bölgesel kullanacaklar için uzun süre gidecektir diye düşünüyorum. 
Aslında bu ürünün gözenek küçültmek dışında cildi düzgünleştirmek, makyajı daha iyi göstermek gibi vaadleri de var. Belki tüm seriyi düzenli kullanınca bunları elde ediyor olabilirsiniz ama ben sadece bunu kullandığımdan doğruluğunu bilemeyeceğim.








Fiyatını bilmiyorum maalesef. Bu saatten sonra Türkiye'ye geleceğini de sanmıyorum. Markalar neye göre ülkelere ürün yolluyor hala anlamış değilim. Acaba uzaktan türk kadınının gözenek problemi yok gibi mi duruyor?

Meryem'e bir kez daha çok teşekkür ediyorum. 
Bir sonraki yazı da görüşmek üzere, kendinize iyi bakın !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder