30 Temmuz 2014 Çarşamba

Günlük Makyaj Rutinim (2014 Yaz)




Merhabalar, bayramın 3.gününde sizlerle bu Yaz sürekli yaptığım makyajımın vazgeçilmez ürünlerini paylaşmak istedim.

Tabi ki başka ürünler, farklı makyajlar yaptığım da oldu. Hatta çoğunlukla makyaj yapmamayı tercih ettim desem daha doğru olur. Bu ürünleri önemli bir yere gideceksem ya da havaya rağmen canım makyaj yapmak istediyse kullandım.




Öncelikle tabiki ten makyajımdan başlıyorum. Oldukça basit tutmaya çalıştım ve bb krem seçtim. Hem Garnier'in bb kremini çok sevdiğim için hem de bitirmeye çalıştığım için elim sık dık bu ürüne gitti.
RT Expert Face Brush yardımıyla yüzüme bb kremimi uyguladıktan sonra Garnier'in rollon kapatıcısını göz altlarıma ve burun kenarlarıma kızarıklıkları kapatmak için uygulayıp parmaklarımla dağıttım.






Benim gibi yağlı cildi olan birinin pudra kullanmaması büyük risk biliyorum ama parlama çok hoşuma gitmese de pudrayla kapanmış gözenekler beni daha çok rahatsız ettiğinden elim pudraya pek gitmedi. Nadiren transparan bir pudrayla t bölgemi sabitledim o kadar.









Allık olarak RT Blush Brush'la uyguladığım The Balm'ın Hot Mama isimli şeftalimsi pembemsi bol ışıltılı allığını seçtim. Hem fresh hem de doğal bir renk verdiği için bu allık İlkbahar- Yaz aylarında favorim oluyor.









Göz makyajım da inanamayacağınız kadar sade. Maybelline Colour Tattoo'ların Pink Gold rengini tüm göz kapağıma uygulayarak hem canlı hem de ışıltılı gözler elde edip, kirpik kvırıcımla kirpiklerimi kıvırıyorum.
Ardından son zamanlarda hastası olduğum The One Volume Blast Mascara'yla kirpiklerimi ayırıp uzatıyorum.
Böylece hem gözlerim belirginleşmiş hem de oldukça sade bir makyaj yapılmış oluyor.



Kaş olayım artık malumunuz kaş kalemiyle hafifçe doldurup kaş jeliyle sabitliyorum.






Dudaklarıma öncelikle Watsons'ın mentollü lip balmını uyguluyorum. Balmlar yaz kış vazgeçilmezim. Kesinlikle dudak kurumasını engelliyorlar.
Ruj olarak iki ürün hep makyaj çantamda oldu. Bir tanesi Essence'in All About Cupcake'i , diğeri de Maybelline'in Peach Juice isimli ışıltılı ruju. İkisini de çok sık kullandığım için bir tercih yapamadım.



Benim bu Yaz boyunca kullandığım makyaj bu şekilde. Mümkün olduğunca beni çok zorlamayacak ve yüzümde ağır durmayacak bir görüntü elde etmeye çalıştım.

Kullandığım ürünlerin bazılarını daha önce blogumda incelemiştim. Aşağıdaki linklerden merak ettiklerinize ulaşabilirsiniz.

Hayırlı bayramlar...



Garnier BB  Krem: http://zorbeanne.blogspot.com.tr/2013/08/garnier-bb-krem-karma-ve-yagl-ciltler.html

Garnier Roll-On Kapatıcı: http://zorbeanne.blogspot.com.tr/2014/01/garnier-roll-on-kapatc.html

RT Expert Face Brush: http://zorbeanne.blogspot.com.tr/2013/09/real-techniques-expert-face-brush.html

The Balm Hot Mama: http://zorbeanne.blogspot.com.tr/2014/01/the-balm-hot-mama-allk.html

All About Cupcake Ruj:  http://zorbeanne.blogspot.com.tr/2013/08/essence-rujlar-53-all-about-cupcake-61.html

Maybelline Colour Tattoo Pink Gold:  http://zorbeanne.blogspot.com.tr/2013/05/maybelline-color-tattoo-pink-gold-on.html
 

2 yorum:

  1. mesela anlattiklarinin uygulanmis halini yuzunde gormemiz de mumkun mu? yaptiktan sonra kendi fotonu paylasir misin? tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsun bende o şekilde yapmayı düşünüyorum artık:)

      Sil