6 Haziran 2014 Cuma

Wet'n Wild Megaslicks Balm Stain

Herkese merhabalar... 
Uzun zamandır beklediğimiz Wet n Wild Türkiye'ye gelince Gratis'e ilk koşanlardan biri de ben oldum haliyle. Aldığım ürünlerden bir tanesi de bu kalem ruju oldu.  

Alttaki metal kısmı çevirerek ruju dışarı çıkarıyorsunuz. Açıkçası boyut olarak hayalkırıklığı yaşadım çünkü gördüğünüzden çok az bir miktar daha var içerde o kadar. 
Kapağı kolayca deforme olabilecek gibi ama plastik kapakların diğerleri gibi yalama olacağa benzemiyor.











En sevdiğim özelliği nemlendirmesi oldu. Dudaklarımda hiç ağırlık yapmadı. Hafif bir ışıltı veriyor ama öyle simli falan değil. Dudaklarımda kurutma yapmaması dışında altına balm uygulama ihtiyacı da duymuyorum.







Renk olarak fazla risk almayıp nude bir ton seçtim. Hoş bir tonu var.
Yanlız sizi bir konuda uyarmak istiyorum. Maalesef inanılmaz yumuşak yapısı nedeniyle kolayca kırılıyor. Ben alırken stantta bir bu kırık değil diye aldım. Eve geldiğimde kırılmıştı.








Kalıcılığı tahmin edebileceğiniz gibi düşük. Sık sık tazelemek gerekiyor. Aslında renkli lip balm olarak düşünmek daha doğru olur bu ürünü.








Muhtemelen bir iki renk daha denerim diye düşünüyorum. Yaklaşık 6-7 farklı rengi vardı.












Gratis'lerdeki Wet n Wild stantlarından 12-13 tl gibi bir fiyata alabilirsiniz.

Mutlu günler...

3 yorum:

  1. tatlım yorumum gelmedi sanırım chub sıtıclerı denedınmı yanı egerkı denedıysen omu bumu desem hangisi derdin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimde clinique'in bir tane chubbysi var. Valla canım bilemiyorum ya şimdi düşününce arada kaldım ama en önemli fark bence wetn wild çok yumuşak yapılı kırılmaya erimeye çok meyilli chubbyler öyle değil.

      Sil
    2. Sağol tatlım cevap için...ikiside diyelim öyleyse :) ama chuby daha kalitesi orası gerçek gibi :)

      Sil