8 Haziran 2014 Pazar

Trend Alarmı!!!!! El Bileziği// Palm Cuff

Merhaba hanımlar beyler...
Farkettim ki aksesuar trendleri hakkında pek bir şey paylaşmamışım sizlerle. Bu seferki yazım benim gibi aksesuar almayı ve kombinlerinde kullanmayı seven bir bloggera yakışacak şekilde olsun istedim ve son dönemde oldukça moda olan el bileziklerinden bahsetmek istiyorum.

El bileziği ne diyenleriniz olacaktır. Haklısınız biraz garip oldu bu isim ama ingilizcesi "palm cuff" olunca nasıl çevirsem bilemedim. Neyse, nasılsa Türk Dil Kurumu selfieyi de özçekim olarak türkçeleştirdi,benim saçmalamam normaldir herhalde:)











Sanırım görsellerden el bileziği derken tam olarak neyi kastettiğimi anlamışsınızdır. 
Her aksesuarda olduğu gibi bunlarında altın, gümüş ya da bijuterilerde bulabileceğimiz çeşitleri mevcut. Tabi fiyatları da ona göre değişiyor.








Bu aksesuarı özellikle şöyle giyindiğinizde kullanabilirsiniz diye bir kısıtlama getiremiyeceğim çünkü kot tişörtle de kullanılır siyah mini elbiseyle de, tuvaletle de...
Tamamen seçeceğiniz bileziğin modeline vs. bağlı yani...








Son zamanlarda mağazalarda özellikle yaprak desenli olanları ve yazılıları görüyorum.
Bildiğiniz gibi bir kaç sezondur rose gold ve gold çok revaçta bu yüzden çoğunlukla bu renkleri bulmak mümkün.







Tabiki her konuda olduğu gibi bu konuda da yorumumu yapmaktan çekinmeyeceğim:)
Ben günlük hayatta kullanılacak kadar rahat bulmadım açıkçası. Sanki sürekli elimi sıkan bir şey gibi. Öyle yüzük ya da bileklik takmak gibi rahat gelmedi.







Fakat bu düşüncemin tersine eğer gece bir davete katılacaksanız kolaylıkla görüntünüze hareket katabilecek, sizi stil sahibi gösterebilecek bir aksesuar.






Herhangi bir şey moda olur da Rihanna'da görmez olur muyuz? Tabi ki koskoca bileklikler içinde palm cuff da takmış ünlü yıldız. O Rihanna olduğu için onda kötü durmamış ama ben onca taşlı deri bilekliğin üstüne bir de palm cuff taksam herkes döner bana bakar heralde.







Nicole Scherzinger'de taşlı, muhtemelen değerini tahmin bile edemeyeceğim yaprak formlu bir el bileziğini jürisi olduğu tv programında takmıştı.








Sarah Jessica Parker gibi bir kaç taneyi üst üste de takabilirsiniz ama eliniz acırsa suçlusu ben değilim:) 













Sonuç olarak günlük hayatta daha abartısız taşsız olanların, daha özel yerlere giderken de şayet elinize başka aksesuar kullanmayacaksanız gösterişli, taşlı hatta boyutu büyük olanlardan tercih etmenizi önerebilirim.


Siz el bileziklerini sevdiniz mi?

2 yorum:

  1. Ne kadar farklı bi bilezik. Ilk defa görüyorum. Mağazalarda falan hiç dikkatimi çekmedi. Sen hangi mağazalarda görmüştün?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben Nişantaşı'nda bir butikten baya gereksiz bir para verip almıştım. Onun dışında pasajlardaki takı mağazalarında sıklıkla görüyorum. Bazen mağazalarda dikkatli bakmayınca bunları normal bilezikte sanabilirsin belki o yüzden görmemişsindir.

      Sil