24 Mayıs 2014 Cumartesi

Neutrogena Alcohol Free Tonik/ Alkolsüz Tonik


Merhabalar...
 Tonik; bir çok bayanın bir türlü istediği ürünü bulamaması ya da düzenli kullanamaması gibi sorunlar içeren bir kategori. Ben de bir çoğunuz gibi sürekli farklı markaların ürünlerini deneyimleyip istediğimi bulmaya çalışıyorum.

Migros'un bir indiriminden aldım Neutrogena'nın bu alkolsüz toniğini...
Açıkçası almadan önce araştırma fırsatım olmadı ama alkolsüz olması ve daha önce kullandığım bir çok ürününden memnun kaldığım bir markanın ürünü olması kendisine bir fırsat vermeme yeter diye düşündüm.


Önce ürünün vaadlerini sizlerle paylaşıp sonrasında kendi yorumlarıma geçicem.










- Kurutmadan temizler.
- Cilde tazelik verir ve cildin esnekliğini korur.
-  Özel formülüyle cilt temizliğini tamamlar.
-  Alkol içermediği için cildinizin doğal nemlendiricilerini korur.
-  Cildi, doğal nemlendiricilerini yok etmeden temizleyen yumuşak formüllü tonik, kuru hassas, normal ciltler kullanabilir.



Tek tek tüm özellikleriyle ilgili fikrimi söylemek yerine genel olarak şöyle söyleyebilirim:
Bu ürün çok etkili değil. Ben cildimi ekstradan temizlediğini düşünmüyorum. Aksine diğer toniklerle normal makyaj temizleme işlemim bitince arta kalan az miktardaki fondöten vs. kalıntılarını temizleyebiliyorken bu su etkisi yaratıyor.
Eğer tonikten farklı etkiler bekliyorsanız bu ürün kesinlikle size göre değil.
Bu ürünü tonik kullanmaya alışma sürecinde olan problemsiz, genç ciltlere önerebilirim.
Kokusu yok.






Kötü bir ürün demiyorum ama bana bir katkısı olmadı.
Kötü tonikler gibi gergin bir his yaratmadı ya da yakmadı ama beklediğim gibi ferahlatma etkisi de yaratmadı.
Kısacası ben bir daha almayı düşünmüyorum.
Fiyatı 16 tl civarındaydı yanlış hatırlamıyorsam.

Sevgiler, mutlu günler...







2 yorum: