1 Mart 2014 Cumartesi

Watsons - Naturals// Body Polish Peeling

Mart ayının ilk gününden herkese merhaba!
Mutlu bir bahar geçirmeyi dileyerek başlıyorum bugünkü yazıma...

Maalesef bugün sizlerle aşık olduğum, bittikçe koşup alacağım, onsuz yapamayacağım bir üründen bahsedemeyeceğim. Büyük umutlarla alıp hüsrana uğradığım bir bakım ürünü hakkında konuşacağım.

Bildiğiniz gibi Watsons'ın çilek kokusu ve ince yapısı sayesinde aşığı olduğum vücut peelingini 2013 yılında severek kullanmış ve yazısını buradan okuyabileceğiniz şekilde sizinle paylaşmıştım. Peelinglere karşı olan önyargımı o ürün aşınca başka peelinglerde denemek istedim gittim Watsons'a ve bu ürünü aldım.






Naturals serisinin bu peelingi yine kavanoz formlu olanlardan. İlk olarak kokusundan bahsedeceğim. İnanılmaz ağır , yoğun ve kötü bir kokusu var. Açıkçası ben bu kokuya dayanamıyorum.




Yapısına gelecek olursak benim cildimi çok acıttı. Tanecikleri çok büyük olduğu için vücudumu çizdi resmen. Bu yapıdaki peelingler yüzünden gerçekten peeling yapmaktan soğuyorum. Ben bir kere kullandıktan sonra bu ürünü vücudumda kullanmamaya karar verdim.





Elimde kalıp ziyan olmasın, çöpe gitmesin diye ellerimde kullanıyorum. Hem genel olarak vücudum kadar hassas olmadığı için hem de kütikillerimi yumuşattığı için el açısından ideal.





İçeriğinde deniz tuzu ve ayçiçeği çekirdeği yağı var. İnanılmaz yağlı oluşu da sanırım burdan kaynaklanıyor. Üstünde haftada iki kere kullanılırsa güzel bir sonuç alınacağı yazıyor ama ben bunu haftada iki kere kullansam derim soyulur valla.

Ben bu peelingi sanırım 7-8 tl gibi bir fiyata aldım. Dediğim gibi favorim hala çilekli olan.
Mutlu haftasonları....



1 yorum:

  1. Aynen sanırım bende başka marka denemicem,watsons alıcam gene lavantalısını seviyorum bende.Yvesinkini aldım en son onuda beğenmedim.:(

    YanıtlaSil