3 Mart 2014 Pazartesi

2014 Grammy Awards

Bayanlar baylar herkese merhaba, bugün sahne şovları çok konuşulan, kimin ne giydiği günlerdir sayfalarda tartışılan 2014 Grammy Awards'ı baya geçte olsa yazıyorum.

İlk olarak Beyonce ile başlamak istedim ki kendisi eşiyle birlikte gecenin oldukça konuşulan sahne showlarından birine de imza attı.


Michael Costello tasarımı transparan, beyaz elbisesini başkası giyse Seda Sayan gibi olmuş derdim fakat kadın her şeyi o kadar iyi taşımayı başarıyor ki elbisenin her detayı "aşırı" olmasına rağmen bir şey diyemiyorum.
Bu saç boyunu hiç bu kadına yakıştıramadım. Hafif dalgalı kendi haline bırakılmış saç modelini de sevmedim. Makyajı fena değil.




Pink bana bir kez daha kendisini sevmeme ve "neden bu kadın daha hanım hanım kıyafetler seçmiyor ki?" diyip durmama rağmen tokat gibi cevabı yapıştırdı.
Kadının taş gibi vücuduna lafım yok ama maalesef Johanna Johnson tasarımı kırmızı straplez elbisenin içinde erkek gibi gözüküyor. Geniş omuzları kaslı kolları dünya basınından olduğu gibi benden de pek iyi yorumlar almayacak.




Gelelim 17 yaşında olmasına rağmen müzikal anlamda kendini dünyaya tanıtan, tarzını, sesini ve şarkılarını bayılarak dinlediğim Lorde'ye...
Balenciaga tasarımı siyah uzun kollu tuvaleti basen bölgesinin germesi yüzünden gözüme inanılmaz kötü geldi. Tuvalet zaten boğazı kapattığı için hiç değilse saçlarını toplasaymış dedim çünkü bakarken bana bile fenalık geldi.
Sadece makyajını sevdim sanırım.





Tabi ki skandallar kraliçesi Paris Hilton yine geceye damga vuran isimlerden olmayı başardı. Beyonce'den sonra o da beyaz tuvalet giymeyi seçmiş ama önden gördüğümde allah allah bu defa düzgün giyinmiş dememe rağmen yandan ve arkadan gördüğüm House of Milani tuvaleti beni dehşete düşürdü. Bu kadar açıklık hakikaten hoş durmuyor.
Bütün bunlar dışında topuzuna ve makyajına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.





Ciara hamileliğine rağmen bence bu ışıltılı, göğüs dekolteli Pucci tuvaleti içinde güzel gözüküyor. Sadece özensiz gözüken saçlarını sevmedim.
İşlemeli, ışıl ışıl elbisesi ise kendisine hoş bir hava vermiş.






Katy Perry'nin  güzel olduğunu düşünüyorum ama kendini soktuğu bu hallere hiç bir anlam veremiyorum. Elbisenin üst kısmını beğendim, her ne kadar tenine yakışmayan bir renk seçimi olsa da güzel ama nota desenli etek kısmı kaş yaparken göz çıkarmak olmuş. Elbise Valentino imzalı.
Makyaj ve takıları sevdim ama yine aşırı duran o topuz kafasına tabak tutturmuş gibi gözüküyor.





Rita Ora törene yine kendine has stiliyle katılmış. Bu kadının giydiği, taktığı şeyler sanki kendisinden başka kimseye yakışmazmış gibi.
Yeşilimsi metalik görünümlü elbisesi Lanvin ve ben kendisine inanılmaz yakıştırdım. Bu tarz törenlerde hep uzun tuvaletler giyenlere inat arada kısa elbiseler tercih edenleri de niyeyse takdir ediyorum kendi kendime.
Dalgalı saçları, makyajı ve nail artlarını da çok sevdim. Tek sevmediğim galiba çok aşırı duran yüzükleri oldu.




Belki bu nail artların yapılışını gösteren bir video çekebilirim. İsteyenler yorum bırakmayı unutmasın!







Taylor Swift sanırım bu defa güzel giyinmiş. Gucci Premiere metalik görünümlü üst kısmı file elbisesi oldukça zarif. Makyajı, saçı ve Lorraine Schwartz takıları da görüntüsünü tamamlıyor. Bu halini hem şık hem de zarif buldum diyebilirim.




Konuşunca ağır konuşuyorsun diyor bazılarınız ama söyleyin Alicia Keys'in şu haline ben ne diyeyim. Güzel mi yani bu görüntüsü?
Armani Prive tuvaletinin rengi de modeli de bence hem iddialı hem de hoş ama ablanın basenlerine ve göğüslerine bakınca keşke giymeyeymiş diyorum. O manasız topuzuna zaten hiç bir şey demeyeceğim.
Yani vücudunu tanımadan giyinmek böyle bir şey galiba..







Bu yazıyı yayınlamakta çok geç kaldığım için bir kaç tane de geceden performans hakkında yorum yapıp yazıyı bitirmeye karar verdim. 
Yukarıda Pink'İn vücudu taş gibi derken işte bunu söylemek istiyordum. Kadın gördüğünüz gibi tepetaklak şarkı söyledi ve bence inanılmaz bir kondüsyon gerektiren bir show yaptı.





Gecenin bir diğer güzel performansı da Beyonce ve Jay-Z'den geldi. Karı koca salladılar bence sahneyi. Hem seksi hem de enerjisi çok yüksek bir showdu.

Benim Grammy'le ilgili yazıcaklarım bunlar. Siz bu geç kalmış yazıdaki kıyafetler hakkında neler düşünüyorsunuz?


3 yorum:

  1. Lorde ne ayak ya :S bakakaldım nolmuş onasıl birşey basenmi anlamakta zorluk çekiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten kötü gözüküyor:(

      Sil
    2. Kokoş canım lorde 17 yaşında bir kız onun baseni yok elbiseden kaynaklanan bir sorun.

      Sil