8 Ocak 2014 Çarşamba

H&M Wine Red Oje

Merhaba, yeni bir oje yazısı paylaşacağım bugün sizlerle. H&M'den bir sürü oje aldım ve yavaş yavaş denemeye başladım. Bunlardan bir tanesi de yaklaşık bir buçuk ay kadar önce yanında bir glossla birlikte aldığım vişne çürüğü rengindeki bu oje oldu.



Oje şu şekilde bir kutu içinde geliyor. Yanındaki glossun da ismi Wine Red onunda yazısı ilerleyen günlerde huzurunuzda olacak. Ben renk uyumunu çok yakın parçalarda yakalamayı sevmiyorum. Mesela burda olduğu gibi aynı renk oje ve dudak bana çok daha stil sahibi bir görüntü çiziyor.




Bu nedenle bu ikiliyi alırken büyük beklentiler içindeydim. Hem renkler çok iddialı hem de çok canlı ve güzel tonlar.






Ojeye gelecek olursak standart bir oje kokusu var ne çok ağır ne çok hafif. Gerçi bu olay benim için böyle bazı hanımlar normal oje kokusundan da inanılmaz rahatsız olabiliyor ama burda genelden bahsetmeye çalışıyorum.
Renk şişedeki gibi ya da glossunki kadar koyu değil. Görselde iki kat sürülmüş halinin ne kadar açık gözüktüğünün farkındasınızdır.





Sürümü zor değil çünkü oje orta kıvamda, ne çok yoğun ne de çok sıvı. Fakat iş kurumaya gelince geçen süre bana bir asır gibi geldi. Defalarca artık kurumuştur diye bozduğumu biliyorum. Kuruma konusu ciddi anlamda sıkıntı yaşattı.





Fırçası normal boyutta ama ojenin kapağı o kadar büyük ki uygulama esnasında tutuşu oldukça zorlaştırıyor. Ben şişede gördüğüm rengi tırnağımda bulamayınca biraz hayalkırıklığı yaşadım. Kuruması da sıkıntı yaratınca bu ojeyi çokta sevmedim.




Ben bu ojeyi maalesef sevmedim. Hal böyle olunca çokta nadir kullanıyorum. 

* Görseldeki tırnaklar bana ait değil, halama ait.

Sevgiler....


5 yorum:

  1. Bende glitter ojesini sevmedim üstelik fiyatları da bir oje için çok fazla =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Glitterlar normal markalarda da pahalı olduğundan yine beni çok rahatsız etmiyor ama böyle düz renkler pahalı olunca mağazada yuh diye bağırmak istiyorum:)

      Sil
  2. 1 2 Ay kadardir sizi takip ediyorum instagramdan ve blog tan iki uc videonuzuda keyifle seyrettim her urun hakkinda bilgi vermeniz bence cok iyi goz onunde bulunan bi urun hakkinda yazi ararken milyontane buluyoruz ama pek bilinmeyen urunler hakkinda tek bir satir bulmak bile imkansiz bu konuda sizi tebrik ediyorum bu postunuza neden yazmayi sectim asil meseleye geliyim o guzelim battaniyeye o oje fircasi duser diye hic korkmadinizmi konseptiniz gayet guzel ama tehlikeli Onu gorunce icim gitti ve yazmak istedim basarinizin devamini dilerim iyi gunler

    YanıtlaSil
  3. 1 2 Ay kadardir sizi takip ediyorum instagramdan ve blog tan iki uc videonuzuda keyifle seyrettim her urun hakkinda bilgi vermeniz bence cok iyi goz onunde bulunan bi urun hakkinda yazi ararken milyontane buluyoruz ama pek bilinmeyen urunler hakkinda tek bir satir bulmak bile imkansiz bu konuda sizi tebrik ediyorum bu postunuza neden yazmayi sectim asil meseleye geliyim o guzelim battaniyeye o oje fircasi duser diye hic korkmadinizmi konseptiniz gayet guzel ama tehlikeli Onu gorunce icim gitti ve yazmak istedim basarinizin devamini dilerim iyi gunler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim güzel sözlerin için:) valla o an hiç aklıma gelmedi ama şimdi ben de ya dökülseydi dedim söylediğin iyi oldu teşekkürler:)

      Sil