7 Ocak 2014 Salı

Aralık'ta Neler Oldu?

Ya kışı çok sevdiğimden ya da yılbaşının habercisi olduğundan Aralık ayını ayrı seviyorum. Her yıl Aralık ayım diğerlerine oranla daha dolu dolu geçiyor. Tabi ki bu defa da öyle oldu.



Tabi ki yılbaşı ruhu her yere yayıldı. Bütün alışveriş merkezleri, sokaklar, süpermarketler, parklar yılbaşı temalı süslerle bezendi. Bu görüntü o kadar hoşuma gidiyor ki her yıl görmeme rağmen yine de hep durup biraz izlerim ve fotoğraf çekmeye çalışırım.




O kadar yılbaşından bahsettik tabi ki de Krispy Kreme'in yılbaşı temalı donatlarından yemezsem olmazdı. Allahım acilen sağlıklı beslenme rutinime geri dönmem lazım yoksa verdiğim kiloları kat kat geri alıcam.




Şuan görüyorum ki bol bol yemişim Aralık ayında. Yaklaşık 3 senedir falan nedense KFC yemiyordum ki severim aslında. Yeni bir yıla başlamadan bu uzun hasreti de kapatmış oldum. Çokta lezzetliydi tabi ki.




2014'e girerken kendimde de bir değişiklik yapmak istedim ve ani bir kararla perma yaptırdım. Merak edenler olduğunu biliyorum o yüzden bu konuda açıklayıcı bir yazı hazırlayacağım. Daha önce de iki kez perma yaptırdığımdan sonuç benim için süpriz olmadı. Şuanda da mutlu mesut yaşıyoruz.




Biliyorsunuz kuzenim nişanlanmıştı. Onun evi için eşya bakmak üzere MASKO'ya gittik. Ne yorucu işmiş! Hele kış günü valla çok zordu. Sokak sokak olduğu için sürekli arabaya in bin yapmaktan bir hal olduk. Çok farklı tasarımlar, uçuk fiyatlar, bol bol da aklımıza yatan modeller gördük. Henüz karar vermediler ama en azından akıllarda bir şeyler şekillenmeye başladı sanırım.



2013'ün son günlerinde yazısını şuradan okuyabileceğiniz Bebek Kış Festivali'ne gittim. İyi ki de gitmişim çok güzel, eğlenceli bir etkinlikti. Darısı yaz aylarında yapılan festivalin başına:) 




Instagramda belirli aralıklarla blog programımı paylaşmaya başladım bu ay. Hem sizler ne gün ne yazı yayınlanacak görmüş olacaksınız hem de ben o kadar insana günler önceden ilan ettiğim için üşengeçlik yapamayacağım :)




Bildiğiniz gibi yüksek lisans yapıyorum ve Aralık'ta geçte olsa vizelerim vardı. Oturdum ders çalıştım mecburen. Sonuç ne oldu diyenler için bir dersim hariç diğerleri gayet iyiydi. Kötü olanı da finalde halledicez artık.




Bu ay sadece bir kez sinemaya gittim. O da Hunger Games Catching Fire oldu. Filmi ilkini de olduğu gibi çok beğendim. Özellikle görsel efektler şahaneydi.

Benim Aralık ayım böyle geçti. Siz yılın son ayında neler yaptınız?






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder