13 Ekim 2013 Pazar

Eylül'de Neler Oldu?


Merhaba herkese, bu ay bol bol düğün-nişan etkinliklerine katıldım. Yüksek lisansım konusunda gelişmeler oldu yani yine dolu dolu bir ay geçirdim. 

Neler olduğunu sizlere anlatmak için sabırsızlanıyorum.

Öncelikle Beykent Üniversite'si - ki bildiğiniz üzere lisans eğitimimi de orda tamamladım - yüksek lisans mülakatının sonuçlarını açıkladı veee  kazandım!!
Eylül benim için güzel başladı yani.

Bu güzelliğin üstüne üç günlüğüne tekrar Sapanca'ya gittik arkadaşlarımla. Bu defa size yazlıktaki fotoğrafları gösteremeyeceğim çünkü o sakinlik ve eğlence arasında fotoğraf çekmedim. Bende yoldaki garip manzaraları paylaşmak istedim.



Yazlıktan döndüğümde beni şahane bir süpriz bekliyordu. Youtube'dan tanıdığınız SeV OnU bana çok güzel bir hediye göndermiş ben yazlıkta olduğum için biraz geç görmüş oldum. Kendisinin kanalına buradan ulaşabilirsiniz.
Son videolarımda Maybelline neden Türkiye 'ye mürdüm rengi Color Tattoo'larından yollamıyor diye çok söylenince bana hediye olarak göndermek istediğini söylemişti. Sağolsun yanında şahane desenlerde kullanmaya kıyamadığım yara bantları ve stickerlar yollamış. Farı bayılarak kullanıyorum Sevdacığım tekrar tekrar çok teşekkür ederim:)




Tabi ki Eylül'de de alışveriş çılgınlığım durmadı. Aslında bu ay yaptığım alışverişler zevkten çok zorunluluk gibiydi çünkü hayatımda katılmadığım kadar sık aralıklarla katılmam gereken organizasyonlar vardı.




İlk olarak üniversiteden arkadaşım Dilek'le Serkan'ın Kadıköy Evlendirme Dairesi'nde ki nikahına katıldım. Hatta o günkü makyajımı blogdaki ilk FOTD postumda paylaşmıştım. Şayet okumadıysanız buradan okuyabilirsiniz.
Hava sabah saatlerinde yağmurlu olmasına rağmen şanslarına nikah saatinde günlük güneşlikti. Onlara tekrar bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.
Burdan Dileğin kuzeni Cansu'ya da (kendisi videolarımı beğenerek takip ettiğini söylemişti o gün, umarım burdan da okuyordur) çok teşekkür ediyorum. Beni çok mutlu etti.

Dilek ve Serkan'ı  Antalya'ya balayına uğurlarken gelelim diğer evlenen arkadaşıma; yani Elif'e ..




Elif'in ailesi Konya'da yaşadığı için gelinlik provalarından birinde annem ve ben de vardık. İnstagram'da da bu fotoğrafı paylaştığımda çok beğeneni olmuştu. Bağdat Caddesi Pronovias'ta prova günü hepimiz çok heyecanlıydık. Gelinliğin son düzeltmeleri yapıldı. Örnek olarak bir iki taç baktık.
Sonrasında da Elif'in yeni evine gittik tadilatın gidişatına bakmak ve bir iki eşya için ölçü almaya.
Ordan da tabi ki ev dekorasyonunda vazgeçilmez adres olan İkea'ya gittik. Bunlarla ilgili görsel elimde maalesef yok çünkü bol koşturmacalı bir gün olduğundan hiç aklıma gelmedi.

Bu arada hem Elif'in düğünü için hem de kuzenimin nişanında giymek için deli gibi elbise arayıp durdum. Kaç gün gezdim ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Nerdeyse İstanbul Avrupa Yakası'nda ki bütün alışveriş merkezlerini gezdim.

Günlerim bu kadar koşturma içinde geçerken mükellef kahvaltılara pek vaktim olmadı tabi. Gerçi beni artık az çok tanıdığınızdan kahvaltı adetim olmadığını da bir çoğunuz biliyorsunuzdur. Çoğunlukla Starbucks'ta kahve eşliğinde küçük bir şeyler atıştırdım. Evdeysem de soğuyan havalar sağolsun çorbaya dadandım.

Bu arada bu ay yaklaşık 4 kilo verdim ve inanın deli gibi çikolata vs yedim. Sadece akşam yemeklerini kestim ve çılgınlar gibi su içtim. İnsanların bir bildiği varmışta yıllardır böyle konuşuyorlarmış. Mutlaka deneyin işe yarıyor.



Çok şükür kendime bir elbise buldum ve bir diğer büyük gün daha geldi çattı. Kavacık Fevzikeyf Restaurant'ta çok güzel bir kır düğünüyle Elif'le Alpay evlendi.
Çok samimi, eğlenceli bir düğündü. Özellikle pastalarının şahane olduğunu belirtmezsem ayıp etmiş olurum.
İkisine de ömür boyu mutluluklar diliyorum tekrar tekrar.



Bu düğünü de atlatınca geriye kaldı bir adet nişan. Bu aile olayı olduğundan tabi ki heyecan iki katına çıktı.
Aslında kuaförde saç,manikür vs yapılırken ki fotoğrafları da koymak isterdim ama mazallah Tuğçe beni öldürür diye korktum.

Şimdi bu yazının benim için en eğlenceli kısmına geliyorum. Tuğçe'nin nişan makyajını AquaFlorya Mac'te yaptırdık. Bunun detaylı yazısı tabiki ilerleyen günlerde blogumda olacak. Ama bir ön gösterim olarak bu dört kareyi paylaşmak istedim.


Ben makyaja bayıldım. Gözlerin ön planda olduğu; saçıyla ve elbisesiyle çok uyumlu bir makyaj oldu. Asuman Hanım'a bir kez daha ilgisi ve güleryüzlülüğü için teşekkür ediyoruz.



Biz bütün bu kuaför, makyaj vs. işleriyle uğraşırken tabiki evde hazırlıklar deli gibi devam etmiş. Yüzüklerin koyulacağı tepsi günler öncesinden alınmıştı. Ben de yüzükleri hazırladım. Tuğçe elbisesini de giyince geceye hazır hale geldi. Damadımızın elindeki kocaman gül buketiyle içeri girişini göstermezsem çatlardım.
Bir de sofra tabi ki. O kadar çok insanın emeği var ki bu sofrada tek tek sayamayacağım. Sadece her şey çok güzel olmuştu ve tıka basa doydum desem yeterli olur sanırım.





Sade ve çok mu çok lezzetli pastayla birlikte şampanya servisi yapıldı ve o kadar genç bir araya gelmişken kadeh tokuşturmalı poz vermesek tabi ki geri kalırdık.
 Böylece Tuğçe'yle Emre'de nişanlanmış oldu.

Çok eğlenceli, bol koşturmalı bir gece oldu. Eve geldiğimde makyajımı bile çıkarmaya halim yoktu ama tabiki çıkardım :)

Bu ay bir de severek dinlediğim Pink Martini konserine gittim. Hayatımda bir konserde bu kadar eğlenmemiştim. Çok hareketli bir gece geçirdik ve müziğe doyduk.



Sanırım Eylül ayımı bu şekilde özetleyebiliriz. Bunlar dışında bolca dizi izledim. Aslında yıllar önce yayınlanan bir diziye yeni başladım: Ally McBeal.
Benim için Sonbahar böyle başladı. Peki siz Eylül'de neler yaptınız?
*Herkese mutlu bayramlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder