10 Eylül 2013 Salı

Alix Avien Golden Nails 24 Carat Gold

Merhaba, uzun zamandır tanıtmak istediğim bir ojeden konuşacağız bugün. 
Artık bir çok marka oje koleksiyonunu hızla genişletiyor. Bu ara en sevdiğim yeni ürünlerden biri de Alix Avien' in altın parçalı  ojesi oldu. Siyah ve altın delisi biri olarak ilk gördüğüm gün  bu oje benim için yaratılmış diye düşünmüştüm.





Şu şekilde bir kutu içinde satılıyor. Bir adet siyah oje ve bir adette altın parçalı cilayı ikili set halinde satıyorlar. Aslında ürünün iyi yanları olduğu kadar bana saçma gelen yanları da oldu. Bir ojenin nasıl saçma yanı olabilir dediğinizi duyar gibiyim, hemen açıklayayım.

Kutunun içindeki siyah ojenin diğer markaların siyah ojelerinden hiç bir farkı yok. Yani aslında pakette siyah oje olmasaymışta olurmuş. Ya siyah ojeyle kullanılıyor diye fikir vermek için koymuşlar ( ki bence başka renklerin üstüne de kullanabilirsiniz çünkü cila şeffaf) ya da 13 tl' yi sadece altın parçalı cilaya veriyormuş gibi hissetmeyelim diye koymuşlar. Yani sonuç olarak o siyah ojeyi kullanmazsanız olmuyor diye bir şey yok.

Evet 13 tl oje için çok, ben de aşırı değişik bir özelliği olmadığı sürece bir ojeye 5 tl'den çok para vermeyi sevmiyorum ama yeni bir ürün olduğu için ve ben özellikle altın rengini çok sevdiğim ve kullandığım için ilk fırsatta aldım.





Tırnakta öyle altın parçası gibi durmaması da diğer saçma yanı. Sanki çatlayan oje sürmüşsünüz gibi duruyor yani daha doğrusu bu ojeyi bilmeyenler bana hep çatlayan oje mi diye sordu. 

Yapılışı çok basit siyah yada istediğiniz başka renkte düz bir oje uyguluyorsunuz. Oje kuruyunca üstüne altın rengi şişede ki cilayı ( içinde altın parçaları olan ) uyguluyorsunuz. Cilayı uygulama işlemi sizi biraz zorlayabilir çünkü altın parçaları dibe çöküyor ve fırçaya her sürüşte 1-2 tane geliyor. Tavsiyem her seferinde şişeyi ters çevirip parçaların fırçaya gelmesini sağlamanız tabi eğer yoğun bir görünüm istiyorsanız.


Bu üründen 13 tl'lik verim aldın mı diye soranlar oldu. Farklı durduğu için sevdim ama bitince tekrar tekrar alacağım bir ürün değil. Zaten kapağını sıkıca kaparsanız her gün sürülen bir kombin olmadığından uzun süre kullanırsınız. Oje konusunda yeniliklere meraklıysanız deneyin derim. Ama çok çılgın süper bir sonuçta beklemeyin :)

Gratis ve Watsons'larda bulabilirsiniz ve dediğim gibi fiyatı 13 tl.

Siz Alix Avien'in bu ojesi hakkında ne düşünüyorsunuz?



4 yorum:

  1. Ben hala çok beğeniyorum ama o kadar para çook bana çok :D Almıyacağım bu sebeplede,yakışmıs sana canım güle güle sür.

    YanıtlaSil
  2. yazının başında ilk paragrafta golden rose'un demişsin?

    YanıtlaSil