5 Ağustos 2013 Pazartesi

Freida Pinto'nun Kırmızı Halı Seçimleri

Merhaba.
Bu günde Freida Pinto'nun kırmızı halıda neler tercih ettiğini mercek altına alıcaz, bakalım neler çıkacak ortaya :)

Fakat başlamadan sizlere Freida Pinto hakkında biraz bilgi vermek istiyorum.Efendim kendisi 1984 doğumlu Hint bir oyuncu ve profesyonel model.Biz bu kızımızı nerden tanıyoruz derseniz muhtemelen cevap Slumdog Millionaire filmindeki Latika rolünden olacaktır, yani en azından ben o zamandan beri tanıyorum.Filmde bence baya güzel izlemeyenlere şiddetle tavsiye ederim.


2012 CANNES FİLM FESTİVALİ:





Freida festivalin ilk gününde Michael Angeli imzalı straplez göğüs kısmı renkli işlemelerle bezenmiş, peplum detaylı, yandan yırtmaçlı elbiseyi tercih etmiş.

Elbiseyi peplum detayı hariç sevdim.Kırmızı halıda renkli, canlı bir seçim olmuş.Saçını, çantasını ve küpelerini de beğendim ama o kırmızı taşlı yüzük fazla patlamış sanki.Ayakkabıları felaket, bir de dudağına biraz renk istemez miydik?



İkinci gün ise bu aşık olduğum tuvaleti giyerek göz ziyafeti yaşattı herkese. Atelier Versace imzalı yeşil-sarı ışıltılı işlemeli yırtmaçlı elbisesi gerçekten çok güzel ve ten rengine de çok yakışmış.





                     Göğüs kısmındaki transparan detay ve sırt dekoltesi de gerçekten çok hoş ve yerinde.

Elbiseye ağzımın suyunu akıttıktan sonra at kuyruğunun ne kadar doğru bir seçim olduğundan ve clutch konusunda da başarısını devam ettirdiğinden bahsetmeden geçemeyeceğim.

Yalnız bence tek ve en büyük sorun ayakkabıları.Ben bu zarif, elegan görüntüye fazla kaba buldum.Sanki ince bantlı bir ayakkabı daha tamamlayıcı olabilirdi.


2013 CANNES FİLM FESTİVALİ:





Film festivalinin ilk gününe bu canlı pembe renkteki Gucci tasarımı elbiseyle katılan Pinto'nun sadece renk seçimini sevdim.
Halter kesim elbise boynu yokmuş gibi göstermiş kızı.Elbisenin bel kısmındaki detay belki başka bir kesimde daha hoş durabilirdi ama bunda değil.Takıları Chopard ve bence fazlasıyla güzeller.Ayakkabılarını da sevdim.Ama o sepet şeklinde örülmüş saçları çok kötü.




İlk günlerde kötü seçimler yapıp ikinci gün yüz güldürmeyi alışkanlık haline getirmiş sanırım çünkü 2012 Cannes'ta olduğu gibi 2013'te de ikinci gün görüntüsüne hayran kaldım.





Tasarımı Sanchita'ya ait bu tuvalet bence çok asil durmuş Freida'nın üstünde ve bir o kadar da kadınsı.Romantik topuzunda ki yusufçuk saç süslerine de bayıldım.Normalde yan topuz sevmeyen biri olarak ben bile beğendim.Jimmy Choo ayakkabıları da çok güzel.Kırmızı ruju,siyah çerçeveli göz makyajı elbiseyi tamamlamış.Bu görüntüsünün hastası oldum.


2013 SAG ÖDÜLLERİ:






Yine bir hüsranla karşılaştık.Tamam renk güzel sana yakışıyor, elbisenin yaka kısmı hariç kemer detayı falanda önden görünüşü güzel ama o yakası ne allahaşkına.Kızı boyunsuz göstermek için mi uğraşıyorsunuz?

Ronald Mouret tasarımı elbisenin üst kısmı Freida'yı olduğundan iki beden büyük göstermiş.Saçlarının hanım teyze görüntüsü ve neredeyse makyajsız diyebileceğim kadar az makyajı çok kötü.


Arkasındaki ip detayları biraz kaba olsa da benim hoşuma gitti ama yine de maalesef genel itibariyle kötü bir görüntü.Canım Roger Vivier ayakkabılarda elbiseyi kurtaramamış.Olmadı Freida, olmadı.



2011 MET GALA: 





Hatırlayanlar vardır mutlaka 2010 yılında moda dünyası kadınları maskülenleştirmek,papyon, kravat modası başlatmak konusunda birbiriyle yarışmaya başlamıştı.
Sanırım Freida'da bu moda akımının gazına gelip bu zor seçimi yapmış ve Chanel marka elbiseyle katılmış galaya. 
Chanel'in 2010 ilkbahar kreasyonunda ki bu elbiseyi ben kravat modasını sevmeyen biri olarak hiç hoş bulmadım.Kravat yerine elbise aynı kalıp belinde bir aksesuar kullanılsaymış yine bayılacağım bir model olabilirmiş.
Onun dışında bu kadar yüksek yakalı (gömlek yakalı)  bir elbisede o saçların omuzdan aşağı maşalı halde bırakılması beni boğdu.
Kırmızı rujun sert ve feminen duruşunu sevdim.

 2012 ALTIN KÜRE:




Saçına, makyajına ve o muazzam güzellikteki kolyesine hasta oldum.Elbise ilk bakışta fena değil ama dokulu kumaştan yapılmış bu petrol mavisi elbisenin başka hiç bir özelliği olmadığı gibi belden aşağısı sanki fazla kaba gözüküyor.Prada elbisesini Chopard kolyesiyle tamamlayan Freida'nın elbisesi pek hoşuma gitmedi maalesef.


2012 TRİSHNA GALASI:








Freida'yı maskülen bir seçimle görüyoruz bu sefer. Trishna filminin prömiyerinde tercih ettiği Gucci takımı da bu yazıya koymasam çatlardım.Demek ki dozunda  maskülen kılıklar Freida'ya yakışabiliyormuş.
O saçma kahkülüne bile bir şey diyemiycem. Fendi Baguette çantasının çizgili olması biraz sinirimi bozmadı değil ama olsun.

Benim seçtiğim kıyafetler bunlardı.Peki siz Freida Pinto'nun en çok hangi kıyafetini beğendiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder