7 Ağustos 2013 Çarşamba

Essence Me&My Ice Cream Krem Allık

Herkese yeniden merhaba.
Essence'in Me&My Ice Cream serisi yavaş yavaş tüm Türkiye'de ki Gratis'lerde ve Rossman'larda raflara yerleşirken ben de birer birer koleksiyondan edindiğim ürünleri yazmaya başladım.

Kozmetik ürünleri; eğer koleksiyon ürünüyse, fazla geciktirmeden yazmak adına sadece bir hafta deneyip yazısını yayınlamaya çalışıyorum.

Gelelim bu koleksiyonun allığına.Koleksiyonda bir tane krem allık var.Ben normalde likit, köpük, krem allıkları pek kullanmayı sevmiyorum ve tercih etmiyorum.Fakat bu allık hem bu sezonki favori renklerimden biri olduğu için hem de koleksiyon ürünü olup küçük bir ürün olduğundan denemekte zarar görmedim.

İyiki de denemişim!




Kullanmadan önce fotoğraflamayı akıl edemediğim için üzgünüm. Oldukça yumuşak bir yapısı var. Direk parmağınıza geliyor, ben fırçadan ziyade parmakla uygulamayı seviyorum. Siz fırça severseniz parmağınızla yanağınıza ürün alıp fırçayla yaymanızı öneriyorum çünkü ürün hem ambalaj olarak küçük olduğu için hem de fazla yumuşak olduğu için direk fırçayı batırarak  kullanmaya pek uygun değil.

Renk olarak tam yazlık bir ton pembelik barındıran bir mercan gibi ( renk tarif edemeyişim).Aslında  benim yanaklarımda krem ve likit allıklar çok uzun süre dayanmıyor ama bu ürünle o sıkıntıyı yaşamadım. Sabah sürüp akşam baktığımda aynı canlılıkla durmuyor tabiki ama çok hafif bir tazelemeyle ilk haline dönüyor.



Yapısı çok yumuşak olduğundan yaz aylarında iyice yumuşacık oluyo bu biraz bende sıkıntı yarattı açıkçası çünkü o kadar yumuşayınca ürünü az almak imkansızlaşıyor.

En sevdiğim özelliklerinden biride tekli far boyutunda olması.
Genelde küçük çantalarıma allık koyamıyordum hem kendi boyutu hemde fırça taşıma derdinden ama bu ürünle fırçada kullanmıyorum kendiside minicik portföy çantalara bile sığar:)

Rengini ışık yüzünden çok net göremiyorsunuz farkındayım ama niyeyse karanlık çıkmış mazur görün:)
Ürünün fiyatı 8-9 tl idi.

Siz en son hangi markanın krem allığını denediniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder