24 Haziran 2013 Pazartesi

Pişti Olan Ünlüler (II) Mischa barton vs Vanessa Hudgens

Herkese yeniden merhaba.
Yaklaşık 1 aydır yeni bir yazı yazamıyordum ama artık bu araya bir son vereyim ve yeni bir yazı hazırlıyım dedim ve sabahın 6.00'sında bilgisayar başında bu yazıyı hazırlıyorum.
Blogumun en sevilen köşelerinden biri olan Pişti Olan Ünlüler'in ikinci yazısı hayırlı uğurlu olsun:)
Bu sefer pişti olan ünlüler Mischa Barton (ki nedense kendisini çok severim) ve Vanessa Hudgens.





İkisi de kendi kulvarında çok güzel kadınlar aslında.Biri sarışın biri kumral güzeli.Fakat biz burda onların güzelliklerinden ziyade kıyafetleri nasıl taşıdıklarına bakıyoruz.O zaman buyrun incelemeye başlayalım.

Vanessa Hudgens, bu beyaz crop top diye tabir ettiğimiz ve son zamanlarda çok moda olan göbek açık bluzle eteği 21 Şubat'ta Madrid'de katıldığı bir etkinlikte giymiş.Bu arada kıyafetin tasarımcısı Katharine Kidd.Etek boyu, göbek açıklığı bence tam olması gerektiği gibi.Nedense ben bu tarz stillerde göbeğin bir miktar fazla açılmasını severken etek boyununda dizin altında olmasından hoşlanıyorum.Heleki burdaki gibi A kesim bir etekten bahsediyorsak.
Ayakkabıları da pembe seçmesi bence bu kadar beyazların içindeyken duruma hoş bir ayrıcalık katmış.Başka bir renk yada model olamaz mıydı? Tabi ki olabilirdi ama bu benim gözüme batmadı.
Saçlarının doğal haline bırakılmış olması ve yine hafif doğal tonlarda makyajı da oldukça kararında.O kadar beğendimki kıyafeti kullanış şeklini, normalde hiç sevmediğim tarzdaki küpelerine bile bişey diyemiyorum.

Mischa Barton'a geçmeden şunu söylemeliyim ki özellikle üst kısmına hasta oldum bu kıyafetin.Göbek kısmındaki o detaylar oldukça hoş.Valla altına şık bir kotla bile giyilebilir.

O.C dizisinden tanıdığımız Mischa Barton ise Vanessa'dan bir ay sonra yani Mart'ın 28'inde Los Angeles'ta katıldığı bir gala için bu tasarımı tercih etmiş.Normalde bu kadar çiğ beyazı beyaz tenli insanlara yakıştırmamama rağmen bazen istisnalar olabiliyor tabi.Öncelikle saçlarının enseden zarifçe toplanışı ama sanki evde toplanmış havası verilmiş olması çok hoş.Küpeler belki ama kolye hem kıyafetin aksesuarı olamayacak kadar ayrı telden çalıyor hem de zaten yakası kapalı olan tasarımı boğmuş.Bu kadar beyazlık içinde kırmızı ruju güzel dururdu normalde ama nedense bu kıyafet bana daha masum daha pastel bir görüntü istiyormuş gibi geldiğinden ruju fazla buldum ve tabiki aydı renkteki çantayı da.
Vanessa'nın etek boyunu ne kadar sevdiysem Mischa'nınkini o kadar sevmedim.Diz kapaklarının altında olsaydı daha şık ve elegan dururdu diye düşünüyorum.Çok eleştirdin diyeceksiniz ama son olarak üst kısmının transparan görüntüsünü de ben pek hoş bulmadım.Dekolte verilecek bir tasarım değil bence.
Ayakkabıları fena değil.Yani başka bir renk ve model de olabilirdi tabi ama benim gözüme çok batmadı.




Sanırım benim kimin taşıyışını daha çok beğendiğimi anladınız.Mischa Barton'ın bende yeri ayrı olsada bu stilde Vanessa Hudgens benden geçer not aldı.Peki ya siz ne düşünüyorsunuz?

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder