25 Haziran 2013 Salı

Essence I Love Stage Far Bazı

             Herkese merhaba, bir ürün yazısı yazmayalı baya oldu diye düşünüp söz verdiğim ilk ürünle şeytanın bacağını kırayım dedim ve Essence'in meşhur göz bazıyla ilgili fikirlerimle karşınızdayım.




Essence'in bir çok ürününün fiyatına göre kaliteli olduğunu düşünen ben ne zamandır bir far bazı istiyordum ama nedense her elime bu ürünü alıp kasaya gidişimde vazgeçiyordum ama nihayet anneler günü indiriminde daha fazla dayanamadım, o zamandan beri de çoğunlukla bunu kullanıyorum farların altına.

Renkli bir baz öncelikle bununla başlıyım.Sarımsı bir renk bırakıyor.Bu benim için çok problem yaratmadı çünkü ben genelde koyu renkler kullanacağım zaman baz kullandığım için o sarılık gözükmüyor.
Yapısına gelince orada hala biraz tereddütlerim var aslında.Sürünce hemen dağıtmak gerek çünkü kısa bir sürede kuruma yapıyor ve dağılmada zorluk çıkarıyor.
Aslında tek kusuru çabuk kuruması bence onun dışında her şeyinden memnunum.Tabi siz renksiz baz istiyorsanız açıkça söylemeliyim ki bu ürün kesinlikle size göre değil.
Kullandığım zaman gerçektende bir far bazının yapması gerekeni yapıp farı daha canlı hale getiriyor, e benimde aradığım bu zaten daha ne olsun:)
Yanlız eğer göz kapaklarınızda kırışma varsa ürünü pıt pıt hareketlerle yedirin diğer türlü birikme yapıyor.
Fiyatı: 8tl

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder