22 Mayıs 2013 Çarşamba

Star Trek Into Darkness Los Angeles Prömiyeri'nde Neler Giyilmiş?

Merhaba  bu yazımda 7 Haziran'da ülkemizde gösterime girecek olan  Star Trek Into Darkness filminin Los Angeles'ta yapılan prömiyerinde kimler neler giymiş onu inceleyeceğim.

İlk olarak Kate Beckinsale ile başlamak istiyorum.





Kendisi Alberta Ferreti'nin 2013 sonbahar koleksiyonundan bir kıyafet seçmiş prömiyer için.Kendisini de elbisesini de çok beğendim.
Zaten Hollywood'un şık giyinen kadınları arasında bence.Defilede ki mankenden daha bile iyi taşımış diye düşünüyorum.




Siyah tonlardaki göz makyajı nude tonlardaki ruj seçimiyle makyajını da çok hoş buldum.Fakat konu küpelerine gelince maalesef iyi yöndeki eleştirilerimi onlara yapamayacağım.Hiç beğenmedim.Hem bu elbiseye hem de tek başlarına niyeyse o zincirli damla şeklindeki küpeler bana çok demode geldi.


En çokta ayakkabıları konuşuldu.Markası Jimmy Choo bu fosforlu sarı- siyah karışımı sandaletlerin.Fiyatı da $895.Ben nedense ayakkabıları da pek beğenmedim.Ama kadın o kadar zarif ki hiç bir yerine laf söylenmezmiş gibi :)







Alice Eve ile devam edelim.


Filmde Dr. Carol Marcus karakterine can veren Eve prömiyere Zuhair Murad tasarımı metalik, kıvrımlarını öne çıkaran bu diz üstü elbiseyle katıldı.
Elbisesine tek kelimeyle bayıldım.Bu sezon çok moda olan metalik renkler ve kıvrımları ortaya çıkaran çizgilerle tasarlanmış bu elbise hem duruşu hem de boyuyla çok yakışmış.



Boynu zaten yeterince kapalı olan elbiseyi küpe kolye takarak boğmamış.

Kate Beckinsale gibi hafif makyajdan yana tercihini kullanırken saçlarının özensizce arkadan toplanması bile hoşuma gitti.Süslendik püslendik filmimizin prömiyerine geldik diye bağırmıyor.



Ayakkabılarına gelecek olursak yine beğenmedim diyicem maalesef.Ben galiba parmakların zönk diye fırladığı tek bantlı sandaletleri sevmiyorum.Ama görüntü çirkin değil mi allahaşkına?
Giuseppe Zanotti tasarımı süet sandaletlerin fiyatı $871.Bilek kısımlarında da altın rengi metal aksesuarları var.









Zoe Saldana.


Rodarte elbisesini hiç sevmedim filmde Lieutenant Nyota Uhura rolünde olan Zoe'nin.Bizim kantocu elbiselerine benzemiyor mu?
Fırfır, asimetrik kesim eteği sanki fazla demode.Elbısenin sadece göbek dekoltesini sevdim diyebilirim.








Aslında kırmızı ruj tenine şahane gitmiş ama o gözleri niye üç gün üç gecedir beşik sallamış gibi şiş ve halka halka olmuş.Acayip yorgun bir izlenim bıraktı bende sanki ayy şu iş bitse de gidip bi uyusam der gibi bakıyor.Saçlarıyla ilgili kararsızım iyi mi kötü mü bir fikrim yok sanırım.

Aslında ben ayakkabıları çok beğendim özellikle renk uyumu ve yandaki gitar şeklindeki dekoltesi çok şık ama kendisinin parmağı yere deyiyor bu sandaletlerde.Ayakları yüzünden caanım ayakkabı rezil olmuş.


Ayakkabının orjinal hali bu arkadaşlar.Oscar Tiye marka ayakkabılara hasta oldum.Tek beğendiğim şeyi ayakkabıları sanırım.












Jessica Szohr.



Ben kendisini Gossip Girl'den tanıyorum ve nedense herkes dizideki karakterini kıro ve itici bulsada ben baya baya seviyordum.Prömiyere bence fazla gündelik bir seçimle katılmış.
Floral desenli pantolonlar bu yaz çok moda eyvallah ama film prömiyeri içinde çok sıradan Jessicacığım kusura bakma.
Transparan bluzünden gözüken sütyeninden bahsetmeyeceğim bile.












Pantolonu ve en çokta ayakkabılarını beğendim tabi prömiyere uygun olmadığı gerçeğini bir kenara bırakırsak.Turuncu dolgu topuk ayakkabılar Topshop'tan.


Sarah Chalke.


Etkinlikte en çok beğendiğim kadınlardan biri Sarah Chalke oldu diyebilirim.Nereye gittiğini bilerek, ölçülü ve şık giyinmiş.Tasarımcısını bilmediğim bu diz üstü siyah dantel detaylı elbiseye bayıldım.Daha da bayıldığım şeyse bir çok ünlünün siyah stilettolarla tamamlayacağı bu güzel elbiseyi kendi stiline uygun bir stilettoyla kombinlemiş.


                          Louboutin'leri lila rengi ışıltılı ve fiyonklu "Love Me" serisinden.O kadar beğendim ki ayakkabıları ekranı sevicem utanmasam.                       
             


Saçlarının doğal dalgası, makyajının aşırıya kaçmayan tonları aksesuarları ve tabi ki stilettolarıyla benim çok ama çok beğenimi kazandı.

                      Lea Thompson.           

Kim der ki bu kadın 51 yaşında.Hem fiziği hem de yüzü bence
51'den çok daha genç duruyor.Ben elbise boyunda ceket giyme olayını çok seviyorum ama 
bu sanki hiç olmamış ya.Elbisenin rengini ve modelini çok beğendim.
Çokta yakışmış ama ceket keşke başka bir renk olsaymış.
Saçlarına gelince hiç beğenmedim aynı şekilde küpelerini de sevmedim.

Ayakkabıları belki başka bir şekilde kombinlense güzel durabilirmiş ya da durmayadabilir çok kararsızım.Ama caanım fuşya elbiseyi ceket ve ayakkabı seçimiyle rezil etmiş, tebrikler.

Serinda Swan.          



Bu kadının öldürücü bakışları karşısında kendisine yorum yapmakta zorlanıyorum ama yinede o elbisesinin alt kısmı daha dar olaymışta bacaklarına oturaymış fena mı olurmuş?
Beyaz düz taşsız tuşsuz elbiseyi beğendim aslında ama  dediğim gibi etek kısmını sevmedim.Saçlarının enseden yarım toplanmış halini sevdim.


Bence beyaz elbisenin altına daha soft tonlarda bir ayakkabı tercih edilebilirdi.Ama ben bu geometrik bantlı sandaletleri de sevdim.

Jennifer Morrison.   


George Chakra tasarımı tulumu önden bakınca kapalı gibi dursa da asıl dekoltesi sırtında .Belinin hemen üstüne kadar u formunda dekolteli tulum aslında çok şık, ben paçalarının yere değmesi gerektiğini düşünsem de.Saçlarının dümdüz bir at kuyruğu olmasını, küpelerini ve makyajını da beğendim.

                                                                        Fakat tulumun bu kadar ışıltılı olması beni biraz yordu.
Zaten açık mavi oluşu yeterince dikkat çekiciyken keşke bide pullu olmasaymış.
Pudra pembe ayakkabı fikrini sevdim fakat çantasının beyaz olması da çok aklıma yattı diyemiycem.


Film vizyona girince bende gidip izliycem, bakalım oyuncuların performansları nasıl olacak?
Sizce prömiyere katılanların kıyafetleri nasıl?

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder