19 Mayıs 2013 Pazar

Maybelline Rocket Volume Express Mascara

Merhaba, bugün hemen herkesin beğenisiniz kazanan bir rimeli tanıtacağım sizlere.

Öncelikle şunu söylemeliyim ki inatla Maybelline'in seri halinde çıkardığı rimelleri denemekten kaçıyordum(inadım kimeyse).Rocket'in methini bu kadar blogda Youtube'da vs. görünce e bir de indirimine denk gelince daha fazla görmezden gelemedim.
Bir çok arkadaş gibi bende fazlasıyla memnunum üründen hatta o kadar memnunum ki alalı bir hafta olmuşken hazır indirimde diye bir tane daha alıp yedekledim.




Tam olarak simsiyah renk veren nadir düşük fiyatlı rimellerden.Tombul bir fırçası var ve bence bu yapıda olan fırçası sayesinde kirpikler daha dolgun görünebiliyor.

Aslında benim en büyük korkum daha önceleri denediğim rimeller gibi kirpiklerimi birbirine yapıştırıp yapıştırmayacağı konusundaydı ama kesinlikle yapıştırmıyor.Hele ki uygulamadan önce bir kirpik kıvırıcı kullanırsanız sonuç mükemmel.
Çoğu kişi tek kötü özelliği olarak ürünü kirpiklerden temizlemenin çok zor olduğunu söylemişler.Ben nedense böyle bir sıkıntıyla hiç karşılaşmadım.Belki kullandığım makyaj temizleyiciden belki ürünü gözümde tutma süremden belki tek kat uygulamamdan yada kirpik yapımdan bilmiyorum ama bildiğim tek bir şey var bu mascarayı çok tuttum.
Benim için tek kötü yönü tombul fırçalı olduğundan alt kirpiklere uygularken bazen göz altıma bulaştırmam o kadar, onun dışında rimelimle çok mutluyum.Herkese tavsiye ederim.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder