5 Mayıs 2013 Pazar

Mac Face & Body Fondöten

         Youtube videolarımı izleyenler bilir geçen hafta canımın çok sıkkın bir zamanında annem ufak bir Mac alışverişiyle yüzümü güldürmüştü:)
(boşuna ana gibi yar olmaz dememişler)
       Fondöten fırçasının (Mac 190) tanıtım yazısını buradan okuyabilirsiniz.Bu yazıda da aldığı ikinci şahane ürünü tanıtıcam.
Mac Face&Body Fondöten

       Aslında bir çoğunuzun sahip olduğu yada bloglardan tanıdığı bir fondöten o yüzden çok detaylı yorum yapmıycam özellikle kendi cildimdeki duruşunu, etkisini ve kendi düşüncelerimi biraz anlatıcam.






Annemin tarifi üzerine cildime en uygun rengin NC 25 olduğunu söylemiş Mac çalışanı annemde bu konularda fazla bilgi sahibi olmadığından tavsiyeye uyup almış.Cildime rengi uydu gibi, neden gibi diyorum çünkü yaşadığım ufak bir cilt sorunu nedeniyle henüz 2 kereden fazla kullanma şansını yakalayamadım.Kullandığım iki kerede de gün boyunca yüzümde kalmadı ürün.Bilenler bilir fondötenler cildinizde kaldığı süreye bağlı olarak renk değişimine uğrayabilirler.

Yakın zamanda uzun süre cildimde tutarsam tam olarak renginin uyup uymadığını anlayacağım.Onun dışında çok sıvı yapılı bir ürün olduğunu ellinci kez ben de söyliyim adet yerini bulsun.Kapatıcılığı yok denecek kadar az.O kadarki cildimdeki en açık renkte çili, yada yanaklarımdaki hafif renk farklılığını bile eşitlemedi.

(Allahım Mac ürünü mü kötülüyorum !)

Hayır tabiki kötülemiyorum:)
Cildinde kapatacağı yara,sivilce,renk farklılığı,çil vs gibi şeyleri olan hanımlara yada beylere ( evet beylere dedim çünkü fondöten kullanan beyler de var) önermiyorum.
Cildim yağlı olduğundan pudrasız kullanamıyorum çünkü doğal olarak her yerde olmasa da yüzümün bazı bölgelerinde parlama yaptı.
Onun dışında bb krem sevmeyip ben yaz kış fondöten kullanırım diyenlere yaz aylarında tercih edebileceğiniz ince yapısı ve az kapatıcılığı nedeniyle cildinizi çok yormayacak bir fondöten olarak önerebilirim.

Parmakla yada beauty blenderla daha güzel bir sonuç alabilirsiniz.Bütün bunlar dışında eğer cildiniz yağlı değilse ve pudrasız kullanacaksanız gerçekten ciltte kalıp gibi durmuyor ve cildi canlı gösteriyor.Ağır bir kokusu yok (benim gibi koku takıntınız varsa çekinmeden alıp kullanabilirsiniz).

Ambalajı cam olmadığından çok ağır değil ve bir yerde kalıcaksanız yada gün içinde yanınızda taşıyacaksanız hafif tombul olmasına rağmen çok ağır değil.(az çekmedim ben cam şişeli fondötenlerden)

Fiyatı: 86 tl.

Benim söyeleyeceklerim bu kadar, sevgiler...


4 yorum:

  1. ya bende macın bir ürünü almayı çok istiyorum umarım sahip olurum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Busecim, ben yağlı bir cilde sahibim günlük kullanılabilecek, varlığı dışarıdan anlaşılmayan bir fondöten istiyorum. Yazını okudum ve aklıma face and body düştü.. sence sabitleyici bir pudra ile desteklenerek kullanılabilecek bir ürün mü? benim yağlı cildimi iyice yağlandırır mı? Şimdiden teşekkür ederim.. Çok uzun oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi cildin çok yağlıysa gün içinde bir kaç kere pudra kullanman gerekebilir. Gerçi bu durum kullandığın pudraya göre de değişir.İyice yağlandıracağını sanmıyorum sadece olan yağı ortaya çıkarabilir. İyi bir pudrayla halledebilirsin:)

      Sil