21 Mart 2013 Perşembe

Victoria Beckham'ı Tanıyalım

    Geçen hafta Jennifer Lawrence'ı tanıdıktan sonra bu haftada hemen her gün stilinden, ikonluğundan, markasından, çocuklarından, kocasından bahsedilen Victoria Beckham'ı tanıyalım istedim.

   Siz kendisinden hoşlanırmısınız bilmiyorum ama ben teee Spice Girls zamanından beri nedense kendisini hiç sevemedim.O zamanlarda bile çocuk aklımla ne soğuk karı diye düşünürdüm.Sanki hep kendini gruptaki diğer kızlardan üstün gören, burnu havada biri gibiydi.Bazılarınız "zaten diğerlerinden üstün değildiyse de artık üstün" diyorsunuz muhtemelen.Eee doğru söz karşısında boynum kıldan ince tabi, haklısınız.
  Hem yakışıklı kocayı kaptı, hem parayı malı mülkü, hem de şarkı türkü işini bırakmasına rağmen hala sıkça magazinde yer alıyor.Daha ne ister ki bir kadın?

Tam Adı: Victoria Caroline Adams

Doğum Tarihi:  17 Nisan 1974

Doğum Yeri:  Hertfordshire,İngiltere.

1990'lı yıllarda Posh lakabıyla Spice Girls kızlarından biriydi Victoria Beckham.Sonraları elini eteğini müzik sektöründen çekip moda sektörüne atıldı, iyi de yaptı bence.

1999'da ilk çocuğunu doğurup (Brooklyn) 4 ay sonra da yakışıklı, futbolcu David Beckham abimizle evlendiler.3 sene sonra 2. çocuğunu dünyaya getirdi (Romeo James).Sonraki çocuğunun ben kız olacağını düşünmüştüm ama o da erkek oldu ve ismini Cruz koydular.Son olarakta (amma doğurmuş ya) 2011 yılında muradına erdi üç erkekten sonra bir kız çocuk sahibi oldu (Harper Seven).

Tabiki düğününde Vera Wang gelinlik giymiş ablam.Ahh ahh millet bunları giyer biz gider osmanbey'den alırız kesin.Neyse konuya dönelim.

İlk çalışmalarına bir jean defilesi ve parfüm tasarımıyla başlayan Victoria Beckham kendisini her ne kadar soğuk nevale olarak görsem de bence stil konusundan tam bir ikon.
Bir kadın bu kadar cool,şık ve neyi nasıl giyeceğini bilemez.(şarkıcılık dönemi ve ilk gençlik kılığı dışında)

Her geçen sene kadın biraz daha oturtuyor tarzını.Bunun dışında moda sektöründe de hızla kendini kabul ettirmeye başladı.

Aslında Victoria Beckham en çok vücudunu saran kalem elbiseler ve uzun çizmeler tercih ediyor günlük hayatında.Ama en büyük yanlışı eğer onu sadece bunu giyer dersek yapmış oluruz bence çünkü onu her şeyi giyerken görmek mümkün.En mükemmel olansa neyi neyle kombinleyeceğini, renk uyumunu, saçını, makyajını, aksesuarlarını gerçekten büyük özenle seçip sanki bütün bunları 5 dakikada yapıyormuş gibi cool gözükmesi bence.

Aslında bu postta sadece onu değil her kızın hayatının belli bir döneminde yakışıklı bulduğu kocası David Beckham'ı da ele almak istiyordum çünkü ikili olarak harikalar ama çok uzun ve fazla detaylı olurdu.Belki bir gün onu da yazarım.
Yukardaki fotoğrafta Dior smokininin içindeki David'e yeniden ergenlik dönemimdeki gibi ağzımı suyunu akıtarak bakıyorum resmen.Karısı da tabiki kendi koleksiyonundan deri detaylı bir tuvalet giymiş, smokey makyajıyla öldürücü bakışlar fırlatıyor etrafına.(2012 vanity fair)

Kızı o kadar tatlı ki ve onu da kendisi gibi o kadar güzel giydiriyor ki bir kaç fotoğraf paylaşmadan duramadım.Ana kız dikkat çekiyorlar arkadaş.

İşte bahsettiğim stili bu.Soldaki fotoğrafta dizaltı kalem petrol mavisi bir elbiseyi dizine kadar süet Louboutin çizmeleriyle kombinlemiş ve vazgeçemediği (ki bence vazgeçmesinde hayatımda bir insana güneş gözlüğünün bu kadar yakışabileceğini hiç düşünmezdim) kocaman ve çok şık güneş gözlükleri var.Peki ya dünya şekeri ufaklığın elbiselerine ne demeli.
Bir arada kadının çocuklarını taşıma tarzına laf etmiş insanlar.Çanta taşır gibi taşıyormuşta bilmem neymişte bıdı bıdı.Sonradan tabi böyle çocuk taşımanın taşıyan için de çocuk içinde daha sağlıklı olduğunu açıkladı da doktorlar kadını topa koymaktan vazgeçtiler.

Burnu açık bot/çizme vs kadar itici bulduğum başka bir şey yok ama etek ceket ve gömlek kombini o kadar başarılı ki küçücük açıklığı göz görmüyor.


Al işte sonra niye ikon diyolar.Ya arkadaş şu elbiseyi, şu rengi taşıyışa bir bakın ya nerde Spice Girls'te ki Posh nerde asil ikoncan Victoria.Elbisesine bayıldım tek kelimeyle.

Her zaman şık şıkıdım gezmiyor tabiki.Kot bluz çıktığı da oluyor ama yine de bizim gibi özensiz, sıradan olmuyor e olmayacak tabi boşuna moda ikonu demiyorlar kadına.İspanyol paça bu kot pantolonuyla incecik olan bacakları daha da bir ince ve uzun gözüküyorlar.Gözlüklerden yine vazgeçememiş.Gözlerinde ya bir rahatsızlık var ya da gözleriyle bir alıp veremediği var bilemiyorum.

Moda sektöründe kendini kabul ettirmeye başladı dedik işte bu da kabul ettirdiği bir tarza örnek.E be Victoria nerden geldi aklına bavul kadar büyük çantaları bu şekilde taşımak.Heralde bir sabah uyanıp David'i dürttü ve "uyan bey uyan süper bir trend buldum" dedi.Mantıklı bir açıklaması yok bence.Hayır o kadar dolu, ağır çantalar o şekilde kolu ağrıtır arkadaş.Aman neyse banane sanki ben mi moda ikonuyum.

Ahanda o bavul tipli çantalarda bunlar kendileri Victoria Beckham'ın 2013 ilkbahar koleksiyonundan.Kadın kendi zevkine uygun kıyafetler,çantalar tasarlıyor bir güzel de akım yaratıyor.Sanki çantalar fazla sıradan değil mi ama?

Kendisinin en sade tarzı bu sanırım.Skinny jean, dizde çizmeler,bir kazak, o absür şekilde taşıdığı kendi tasarımı çantası ve tabiki kocaman bir gözlük.Düşünüyorum herhangi bir kadına da bunları giydirip yan yana yürütsek...
Yok abicim kadından karizma akıyor.Beni takip edin, trendleri ben belirliyorum diye bas bas bağırıyor duruşu, bakışı.


Yine bir kalem etek yine upuzuuun deri çizmeler ve maalesef burunları açık yine kocaman gözlükler.Galiba bu postun sonunda kendisini çok çok beğenerek fanı falan olucam.Sizce de fazlasıyla stil sahibi değil mi?

Tabiki 2011 yılındaki Kate Middleton ve Prens William'ın düğününede katıldılar.Yukarda da görebileceğiniz gibi Victoria hamile o dönemde,kızına.İşte sanırım fark burda.Karnı burnunda olmasına rağmen hala ayağında eşşek kadar topuklu ayakkabı, karnını mümkün olduğunca kamufule eden bir elbise giymiş ve yine şıklığıyla ortama damga vurmuş.Davidciğimle ilgili yorum bile yapmayacağım zira erkek arkadaşım bu postu okursa başıma bi de bu herifimi çıkardın diyebilir.

Genelde bu tarz şapka kullanımını çok beğenmem ama ya katıldıkları tören nedeniyle ya da gerçekten kadın çok iyi kullandığı için bu defa bana batmadı aksine oldukça hoşuma gitti.






Aslında çiftin giyim konusunda zevkleri farklı.David Beckham günlük hayatında muhtemelen sporcu kişiliğinden dolayı kotlar, salaş kazaklar, cool bereler tercih ederken Victoria'yı düz ayakkabı giyerken görmek neredeyse imkansız.Yukarıdaki karede ikiliyi Soho'da alışverişten sonra yemek yedikleri bir mekandan çıkarken görüyoruz.Yine ablamızda topuklu ayakkabı,şık sade siyah bir elbise ve dev güneş gözlükleri var.Abim de takmış cool mu cool beresini sakat ayağıyla düşmüş karısının peşine.








Burdaki elbisesine bayıldım aslında oldukça eski bir fotoğraf 2008 yılından.Zaten saçlarından tahmin edebileceğiniz gibi henüz tam olarak coollaşamadığı ama çabaladığı dönemlerde.Özellikle bu fotoğrafta ayakkabıları dikkatimi çekti.Taban renginden de anlayacağınız gibi Louboutin marka ayakkabıları altın rengi ve üstünde spiky (sivri zımba) detayları var.Ben güzel mi çirkin mi karar veremedim karar sizin.

Sanırım kendisinin çanta takıntısını bilmeyen yoktur.Bir oda dolusu çantası olduğuyla ilgili haberler dolaşıyor ortada.E onun olmasında benim mi olsun yani? En çok sevdiği marka da bir çok ünlünün de olduğu gibi Hermes.

Şu fotoğrafı görünce kadının kilosunu çok merak ettim ve öğrendiğim kadarıyla boyu 1.65 kilosu da 47'ymiş.Anlaşılıyor kollarının neden kürdan gibi olduğu.

Simon Fuller'ın doğumgünü partisinde giydiği bu dar diz altı turuncu elbise kendi koleksiyonundan.Bronz tenine de bence çok yakışmış.Bu elbiseyi Victoria'dan başka giyen bir iki ünlü daha var belki ilerleyen günlerde bir pişti postu yazabilirim.
Ayakkabıları : Giuseppe Zanotti

Kıyafetleri dışında pek çok kez saç rengini ve modelini de değiştirdi.Hatta son yıllarda Victoria Beckham modeli diye cılkını çıkardıkları bir modeli de tüm dünyaya yaydı.


Bazen uzun oldu saçları bazen kısacık.





Sarıdan siyaha, siyahtan kahve tonlarına hemen hemen her rengi denedi.Hepsi de ona farklı bir hava kattı bence.Siz kendisiyle ilgili ne düşünüyorsunuz bu posttan sonra bilmiyorum ama ben ne kadar soğuk bir insan olarak görsemde tarzından ötürü kendisine hafiften bir sempati duymaya başladım galiba.

Görüşmek üzere...




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder