24 Kasım 2016 Perşembe

The Body Shop-Renk Açıcı Damla



Merhabalar bir çoğumuz ten rengimize tam uyan fondöten bulmakta zorlanıyoruz. Hatta bronzken kullandığımız ürünleri rengimiz açılınca kullanamıyoruz. İşte bütün bu sorunları gidermek için renk açıcı ya da renk koyulaştıran ürünler var. Ancak önceden çokta uygun fiyatlı markalarda bu renk açan ya da koyulaştıran ürünleri bulmak mümkün olmuyordu. Body Shop sağolsun yetişti imdadımıza.


Ürün cilt bakım serumları gibi cam ve damlalıklı bir şişede geliyor. Ben damlalık kısmını hiç sevemedim çünkü ürün güneş kremi kıvamında olduğu için damlalıktan kolay akmıyor. Bu da kullanırken zorluk yaşamama sebep oldu.



Ürünü The Body Shop'un sitesinden sipariş verirken bir damlası fondöteni yarım ton açar diye bir vaadini okudum. Gerçekten de 1 damla yeterli oluyor. Ancak ben ürünün 15 ml olmasını pek sevmedim. Açıkçası 30 ml olup ortalama bir fondötenle aynı gramajda olmasını beklerdim. Belki de ben bu ürünü çok fazla kullandığım için, bilemiyorum:)
Ürün baya yoğun kıvamı nedeniyle çok ince yapılı fondötenlerle karıştırıldığında sonuç çok kötü oldu. Fondöten yüzümde parça parça durdu yetmezmiş gibi gün içinde kustu. O nedenle çok ince yapılı fondötenlere karıştırırken temkinli olun derim.




65 liralık fiyatı için gramajını az bulsam da benim gibi beyaz tenlilerin çok işine yarayacağını düşündüğüm bir ürün. Bu arada bu ürünün bir de koyulaştırmak için olanı var. Onu da açık gelen fondötenlerinizde kullanabilirsiniz.
Ürünü The Body Shop'un mağazalarından ya da online satış sitesinden alabilirsiniz.
Mutlu günler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder