29 Kasım 2016 Salı

Deborah-Dress Me Perfect Fondöten



Fondöten benim için gerçekten çok büyük bir sorun. Hele ki uygun fiyatlı fondöten almak istediğimde kesinlikle rengimi bulamıyorum. Yine bir Watsons ziyaretimde Deborah'dan hiç fondöten denemediğimi düşünerek bugün sizlere bahsedeceğim Dress Me Perfect'i satın aldım. Bendeki en açık rengi.



30 ml'lik standart fondöten boyutunda, cam ve pompalı şişede. Kapağı dışında ambalajını seviyorum. Kapak bir süre kullanıldıktan sonra yeterince iyi kapanmamaya başladı. 
Ürün spf 15 içeriyor. Özellikle kış günlerinde benim için oldukça yeterli olduğundan güneş kremi kullanma ihtiyacım da kalmıyor.
Tüm cilt tiplerine uygun yazmasına rağmen ben çok kuru ciltlerde pul pul görünebileceğini düşünüyorum. Çünkü tam olarak mat yapıda olmasa da mata dönük saten bir bitişi var.



Bu mata dönük yapısı nedeniyle yüzümdeki bazı çizgileri gün içinde daha belirgin hale getirebiliyor ama parmağımla bile ufak dokunuşlarla hallediyorum.
Ben bu fondöteni özellikle ellerimle uygulamayı çok sevdim. Sanki kendi cildinizmiş gibi doğal bir duruşu oluyor. Süngerle her ten ürününde olduğu gibi kapatıcılığı azalıyor. Fakat istediğiniz bölgelere rahatlıkla ikinci katı uygulayabilirsiniz.
Rengine gelecek olursak hafif gri alt tonlu ama benim kızarıklık problemlerime bu rengi çok iyi geldi. Onun dışında rengiyle hiç bir sıkıntı yaşamadım.




Bu ürün uzun süredir elimde olduğu için son 1 haftadır cildimde oksitlenme yapmaya başladı. Sanırım bozulduğu için böyle çünkü önceden bu tarz bir sorun olmuyordu. Elimdeki fondötenler azalınca mutlaka tekrar alırım dediğim ürünlerden biri oldu.
Size de bakmanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder