23 Kasım 2016 Çarşamba

Kiko- Velvet Touch Creamy Stick Blush 02 Golden Peach



Benim krem allıkları bu kadar sık alabileceğimi düşünebilir miydiniz? Valla ben bile ihtimal vermezken siz tabi düşünemezsiniz çünkü eskiden krem allıkları çok seven biri değildim. Bir kaç markanınkinden yüzüm gülünce bu ara baya krem ve stik allık almaya başladım. 




Kiko'da gezerken kendimi 02 numaralı bu stik allığı sepetime atarken buluverdim. Siyah, şık tasarımlı bir ambalaja sahip. Bu tarz ürünlerin ambalajında benim için en önemli olan şey kapağının iyi kapanması. Bunda hiç bir sorun yaşamadım gayet güzel kapanıyor.




Ürünün yapısı krem-pudra arası olduğu için asla yapış yapış bir his bırakmıyor. Uygulayıp dağıtmaya başladığınız anda pudramsı bir sonuçla karşılaşıyorsunuz. Hafif uyguladığınızda gün içinde tekrar tazeleme ihtiyacı hissedebilirsiniz. Ama biraz yoğun uygulamada gün boyu kalıcılık sağlıyor.



Bendeki 02 Golden Peach ve tam olarak adını karşılığı bir tonu var. Pembeliği bol bir şeftali ve içinde kesinlikle parça parça durmayan, sadece ışıltı etkisi veren altın yansımalar mevcut. Hatta bu rengi Nars'ın Orgasm allığının stik versiyonuna muadil gösterenler de var.


Beyaz ve buğday tenlilere çok yakışacağını düşünüyorum. En önemlisi de uygulama esnasında alttaki ten ürününü kaldırmıyor.
Bu stik allıkların fiyatı 32 tl'ydi.
Keyifli günler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder