1 Aralık 2016 Perşembe

Michael Kors// Rose Radiant Gold Parfüm


Parfümlerden bahsetmekte çok zorlanıyorum çünkü kokuları tanımlamakta hiçte başarılı değilim. Bazen keşke bu yazıyı okurken parfümün kokusunu da size koklatabilsem diye düşünüyorum :)
Michael Kors'un bu serisinde 3 farklı koku seçeneği var. Ambalajlar sezonun trendi olan metalik gold, silver ve rose gold tasarımda.




Ambalaj olarak oldukça şık görünüyorlar ama bir o kadar da ağırlar, özellikle de büyük boyu.
Uzun zamandır elimde farklı farklı bir sürü parfüm olduğu için genelde küçük boyları tercih ediyorum. Çünkü parfüm zamanla kokusu değişebilen bir ürün. Bu defa da küçük boy seçtim.



Kokuyu çiçek, musk ve odunsu diye tanımlayabiliriz ama çoğunlukla çiçek ve musk ağır basıyor. Zaten musk benim sevdiğim çoğu parfümün içinde mutlaka oluyor. Çoğunlukla beyaz çiçekler ve gül kokusu alıyorum ben bu parfümde. Elegan bir kokusu var. 


Kalıcılığına gelecek olursak kişiden kişiye değişse de bende 5-6 saat kalıcı oldu. Parfümün 50 ml'lik boyu 315 lira. Siz bu kokuyu ya da serinin diğer kokularını denediniz mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder