16 Mart 2015 Pazartesi

Taylor Swift'in Kırmızı Halı Seçimleri




Merhabalar, ünlülerin kırmızı halıda yürürken ki stillerini, kombinlerini yazmayı çok seviyorum. Sizlerinde okumaktan zevk aldığınızı düşündüğüm için bugün özellikle genç kızların çok sevdiği bu camiada büyüdü diyebileceğimiz Taylor Swift'in kırmızı halı seçimlerinden bahsedeceğim.




2014 ACM ödül törenine J.Mendel tasarımı iki parçadan oluşan kombiniyle katılan Swift'in kıyafetini sevdim. Siyah-beyaz zaten oldukça garantici bir seçim. Yırtmaç boyu da göbek dekolteside yerinde. Elbisede tek sevmediğim üst kısımdaki pencereler ama onlara da çok takılmadım. Casadei, ayakkabılarını nedense sevemedim. Daha sade bir ayakkabı tercih etseymiş daha şık olabilirmiş. Benim en beğenmediğim kısım saç ve makyaj oldu. Saçın biraz daha dağınık gözükmesini tercih ederdim. Makyajda kıyafetle kel alaka olmuş. Kombin çok şıkken makyaj bir yaz akşamı renkli bir şifon elbiseye göre yapılmış gibi.




2014 Vanity Fair'da Taylor oldukça seksi gözüküyor. Ben kırmızı ruju ona çok yakıştırıyorum. Makyajı ve saçı şahane. Julien Mcdonald elbisesinin ışıltıları ve sırt dekoltesi hem çok zarif hem de göz alıcı duruyor. Sırtından başka hiç bir yerinde dekolte olmaması en çok beğendiğim taraf oldu. Belki bir yırtmaç olsaydı elbise bir anda ucuzlaşabilirdi ancak şuan çok dozunda.





2012 Billboard Music Awards'ta kırmızı Elie Saab tuvaletin içinde şahane gözüküyor. Gerçi Elie Saab'ın kötü duracağı kimse yok bence. Sadece saçlarının toplu olmasını çok isterdim. Yarım bile olsa biraz toparlanmış saçlar elbisenin kapalı  ve detaylı üst bölgesini bu kadar boğmazdı. Fakat onun dışında bayıldım.




2013 Billboard Music Awards'ta payetli kısa bir elbise tercih etmiş. Bu defa imza Zuhair Murad'a ait. Elbisede sevemediğim tek nokta göğüsteki tülle kapanmış pencereler. Ordaki tül, görüntüyü basitleştirmiş. Onun dışında rengi, formu, boyu gayet yerinde. 
Jimmy Choo ayakkabılarının bu kadar hareketli olmasını istemezdim. Hatta bu uzun kollu elbisenin altında parmakta görmek istemezdim. Bu kadar ışıltılı bir elbiseye spor atkuyruğu fikrini sevdim.




Allah allah bu yazıyı yazmasam ben bu kızı kötü giyiniyor sanmaya devam edecektim. Meğer umut varmış Taylor'da. 
2013 People's Choice Awards'ta beyazdan yana kullanmış seçim hakkını. Bu derin göğüs dekolteli tuvalet Ralph Lauren Collection. Tuvalete dair tek sevemediğim nokta Taylor'ı çok basık göstermiş olması. Bence bunun nedeni de belin olması gereken yere oturtulmamış olması.  En çokta Sutra küpelere ve kahverengi buğulu göz makyajına aşık oldum.




2013 yılında Grammy'e katıldığı J.Mendel tuvaleti hem sevdim hem sevmedim. Açıklamam gerekirse bu tarz göğüs kesimlerini sevmediğim gibi metalik şeritlerde iyice kötü göstermiş. Makyajını sevdim. Saçlarını toplu kullanması da mantıklı bir karar ancak dediğim gibi elbisenin alt kısmı üst kısmındaki saçmalığı kurtaramadı.




Geliyoruz Taylor'ın 2014 Grammy seçimine...
Gucci imzalı pazar filesi benzeri elbisenin modeline mi yoksa disco topu gibi ışıltılı olmasına mı laf etsem bilemedim. Makyajına ve Lorraine Schwartz takılarına aşık oldum ancak gerisi fiyasko.




2014 Grammy ödül töreninin partisinde Taylor'ı siyah mini bir elbiseyle görüyoruz. Zuhair Murad imzalı elbiseyi çok beğendim ona da çok yakıştırdım ama bu kız hep aynı hatayı yapıyor. Bionda Castana ayakkabıları bu kadar hareketli elbisenin altına olmuş mu?
Tek bantlı dümdüz, taşı tuşu olmayan topuklularla harika olabilirdi. Küpeleri çok fazla, saçı da daha yukardan toplanmalıydı.





Julien Mcdonald elbisenin göğüsteki üçgen dekoltesi madem tülle kapatılacaktı neden var?
Özellikle genç kadınların bu boyutlardaki dekolteleri ten rengi tülle kapatmalarını hiç anlayamıyorum.
Elbisenin hem altın rengi, hem yanar dönerli, hem mini hem de straplez olması beni çok yordu. Fazla geldi. Bu kadar zorlama elbiseyle o "yataktan şimdi kalktım" saçı da çok alakasız. Jimmy Choo ayakkabıları da bu fazlalığı arttıran etkenlerden. Kısacası 2013 American Music Awards'ta ki Taylor'ı beğenmedim.





İşte görmek istediğimiz görüntüler bunlar. 2013 CMA Awards'ta Elie Saab Haute Couture tasarım içinde şahane gözüküyor. İşlemeler, ahh o işlemeler. O kadar asil o kadar elegan ki! 
Saçına ve makyajına da bütünlüğe uyum sağladıkları için bayıldım.





Valla iki dakka şık dedik asil dedik hemen bir rüküşlük. 2014 Teen Choice Awards'ta giydiği bu büstiyer etek ikilisi Novis marka ve üzgünüm ama o yeşille o siyah beyaz kareler gözümü tırmaladı.  Yetmemiş bir de sapsarı Charlotte Olympia'ları giymiş altına. Bu saç modeli de sanırım Taylor'ı en kötü gösteren modeldi.




2013 Victoria's Secret Fashion Show'da Zuhair Murad tasarımı bu harika elbiseyle görüntülenmiş. Dolce&Gabbana ayakkabıları da çok zarif bir seçim. Tek sorun Taylor'cığım o saçların! Bu cağnım elbisenin üstüne o saçlar ne ya? Bir at kuyruğu, bir topuz... Mükemmel olmaz mıydı?




Uuuu Taylor 2013 MTV Music Awards'ta yıkmış ortalığı..
Her ne kadar Herve Leger elbiselerin uzun olanları sevmesem de (lastik elbiselerin vücudu sarması lazım, alt kısım bol durduğu için beğenmiyorum) göğüs dekoltesi ve işlemeler hoşuma gitti. Kırmızı ruj güzel seçim. Lorraine Schwartz küpeleri de doğru seçim. Tek sıkıntım saçları ama onu da görmeyiverelim.


Valla yoruldum ne kadar çok kırmızı halıya katılmış. Demek ki küçük yaşta bu camiaya girince böyle elli bin tane kırmızı halı stili çıkıyor ortaya. Diğerlerine de şöyle bir göz gezdirdiğimde çoğunda ufak tefek sıkıntılar olsa da, güzel seçimler olduğunu bir kaç törende de rüküş seçimler yaptığını gözlemledim.
Siz Taylor Swift'in hangi kıyafetini daha çok sevdiniz?

Mutlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder