18 Mart 2015 Çarşamba

Takı ve Çanta Alışverişim




Herkese merhabalar!
En büyük tutkularımdan ikisi çanta ve takı, dolayısı ile sık sık yeni çanta ya da takılarla eve dönüyorum. Özellikle indirimler benim için şahane fırsatlar oluyor. Uzun zamandır sizlerle aldığım çanta ve takıları paylaşmadığım için bir kısmından bu yazımda bahsetmek istedim.





Deri bileklikler hem bir çok tarza uyum sağlayabiliyor hem de artık her sezon moda hale geldi. Bende Metrocity Avm'nin metro girişinden girdiğinizde soldaki Uzak Işıklardan bu aslan figürlü, zincirli bilekliği aldım. Yanlış hatılamıyorsam bunun fiyatı 7 tl'ydi. 
Aslan, leopar, panter tarzı hayvan figürlü aksesuarları sevmememe rağmen bu çok rahatsız etmedi.



Yine aynı yerden bir de bu iki kere dolayacağınız ince olan deri bilekliklerden aldım. Bu da 10 ya da 15 tl idi. Rose gold üçgen detayları ve derisinin bej üstü yine rose gold varaklı oluşu çok hoşuma gitti. Hem zarif hem de bej olduğundan her renkle uyum sağlar diye düşündüm. Bu ince olanları daha çok saat yanına takmayı tercih ediyorum.




2-3 hafta önce H&M'de bu küpeyi görmüş, hem taşlı hem de sallantılı ben bunu kullanmam diye düşünüp almamıştım. Tabi ki bir yandan da aklım kalmıştı. O zaman 15 tl olan fiyatının 7 tl'ye düştüğünü görünce dayanamayıp aldım. Önümde katılmam gereken bir sürü düğün var, elbet birinde kullanırım.




Bu da H&M'in ürünlerinden.
Yeri gelmişken söyliyim takılarımın çoğunu ( yıllarca modası geçmeyecek parçalar hariç) H&M'den alıyorum. Hem fiyatları genelde uygun oluyor hem de uygun fiyatlarına rağmen senelerce olmasa bile baya bir süre kullanabiliyorum.
Bu küpenin çok benzerinin gerçeği annemde var ama düşürürüm diye kıyıp takamıyorum. O sebepten bunu aldım. Sanırım 9 lira falandı fiyatı.





Tabi ki yine H&M'den aldığım bir küpe. Arkası bombeli, fiyatı 6.99 ya da 8.99 olması lazım. Gözüme çok zarif ve günlük kullanılabilir geldiği için almak istedim. Aldığımdan beri de sık sık kullanıyorum.





İşte H&M alışverişimde en sevdiğim parçalardan biri bu küpe oldu. Malum Bahar aylarındayız önümüz Yaz. Her ne kadar o sıcaklarda bırakın bu kadar büyüğünü minicik küpeler bile takmıyor olsam da renkleri çok hoşuma gitti. Hatta bunun kolyesi de vardı. Bir daha ki gidişimde onu da almayı düşünüyorum.
Düz tişörtler ya da elbiselerle çok şirin durmaz mı?




Bunu gideceğim düğünlerden birinde giyeceğim tuvalet için aldım. Yakası açık olduğundan böyle uzun bir küpe arıyordum. Net hatırlayamadığım için 10-20 tl arası bir fiyatı vardı diyebilirim. Tek kötü yanı kulağa giren kısmı kancalı olmadığından, küpede ağır olunca kulak memesi biraz deforme gözüküyor.





Aynı küpenin yüzüğü ve kolyesi de vardı. Kolye çok abartılı ve küpeyle birlikte gözüme fazla geldiği için yüzüğünü almak istedim. Aslında parmaklarım kısa olduğu için bu tarz uzun yüzükler pek tercih etmiyorum ama bir istisna yaptım :)
Fiyatı 12 tl'ydi yanlış hatırlamıyorsam.





Bakırköy'de meydandan Carousel'e doğru yürürken sağda bir Gratis var. Onun yanında şuan adını hatırlayamadığım bir takıcıdan bu iki yüzüğü aldım. Arkadan ayarlanabildiği için hem normal hem de eklem yüzüğü olarak kullanılabilir. Bana Yaz'ı anımsattı bu ıstakozla denizanası. Fiyatları 3'er tl idi.


Bunlarda I am'den aldığım eklem yüzükleri. Doğruyu söyleyeyim sadece mavi olanı çok beğendiğim için aldım. Alalı baya oldu fiyatta yanılıyor olabilirim ama 13 tl diye hatırlıyorum. Bir çok eklem yüzüğünü rahatlıkla kullanmama rağmen bu markanınkileri gün içinde çıkarıp atasım geliyor. Hiç rahat değiller sanki.




Bunları Zara indiriminden 30 tl'ye almıştım. 4'lü set olarak satılıyorlardı. Şuan hiç bir şubede göremiyorum sanırım eski koleksiyon ürünü olduğu için. Bu setle ilgili tek sıkıntım siyah komple taşlı olanın yamuk çıkması ve taşlarının son sürat dökülmesi.




Luzdemia hastalığı başladı bende :) Bu defa da kare luzyo aldım. Kare olanlar daha yeni gelmiş. Tabi ki rose gold sevgimden de vazgeçmedim. Önceki kolyem kısa zincirli olduğundan bu sefer uzun seçtim. İçinde believe yazan bir plaka bir tane de taş var. Fiyatlar seçtiğiniz ürünlere göre değişiyor.
Geldik çantalara. Bunu Mango ilk indirime girdiğinde 35 tl gibi bir fiyata aldım. Siyahı, siyah beyazı ve camel rengi vardı. Farkındayım Celine çantalara benziyor ama o nedenle almadım. Bu boylarda kalıplı ( yani kendinden şekilli ) hem kısa sapı hem uzun sapı olan bir çanta arıyordum ve çokta para vermek istemediğim için denk gelince bunu aldım. Fermuarları açınca iç hacminin artması da gönlümü fethetti.



Yine Mango indirimi sağolsun, gören herkesin iltifatlara boğduğu bu çantayı alırken siyah mı yoksa mavi mi diye çok düşünüp farklılık olsun ve model daha çok belli olsun diye bunu almıştım. İyi ki de bu rengi almışım. Hem kısa hem uzun askısı sayesinde her yerde kullanabiliyorum. Ağzı mıknatıslı. Tek dezavantajı görselden de farkedileceği gibi ince olduğundan bir yere bırakınca içi çok dolu değilse buruşuyor. Bununda fiyatı 35 tl'ydi.




Normalde Pierre Cardin çantalar pek tarzım değildir ama niyeyse bu sefer beğendim. Hem rengi hem de boyutu itibari ile kullanışlı olduğunu düşündüm. 
Bunun fiyatı 150 tl idi.




Diğeri de bu model. Üsttekini annem kullanacak çoğunlukla, o modelleri rahat kullandığı için lazım olduğunda alıcam. Bu daha spor ve biraz daha büyük benim için daha kullanışlı olacaktır.


Eveet son dönemlerde aldıklarımın bir kısmı bunlardı. Yakında kozmetik ve bakım alışverişimle ilgili de bir yazı gelicek. Beklemede kalın, sevgiler...

6 yorum: