21 Aralık 2014 Pazar

Kiehl's'la Tanışma Maceram






Merhabalar, sizlere yeni tanıştığım bir markayı tanıtıcam bugün. Pazar günü bakım günü olunca ona uygun bir yazı olsun istedim.Bir çoğunuz aslında Kiehls'ı duydunuz ya da ürünlerini kullanıyorsunuz biliyorum. Ben de özellikle son aylarda bir kaç ürününden övgüyle bahseden bir çok blog yazısı okudum.

En sonunda da fikirlerine çok değer verdiğim Elif öve öve bitiremeyince Kanyon'daki Kiehl's şubesine gittik. Açık açık söyliyim ürün almaya falan gitmedim. Zaten elimde cilt bakım ürünlerim vardı. Sadece müşteri memnuniyetine çok önem verdiğini, randevusuz cilt analizi yaptıklarını ve gerçekten size uygun ürünleri önerdiklerini duyduğum için gittim.

Maalesef Kanyon şubesinden pek ilgi ve alaka göremedik. Aslında ben bu duruma alışkınım çünkü bir çok markanın şubelerinde ilgi neredeyse 0. Elif Erenköy şubesinden aşırı memnun kaldığından ve bana aylardır önerdiği için hayalkırıklığına uğramış olacak ki benim haberim olmadan markaya bir mail atmış.

Sedef Hanım'da hemen geri dönüş yapmış ve Elif'le beni istediğimiz bir şubede ağarlama teklifinde bulunmuş.
Bizde Cumartesi günü Erenköy şubesine gittik.


Mağaza müdürü Besra Hanım bizi karşıladı ve sanırım hayatımın en güleryüzlü, en tatlı dilli, en ilgili mağaza müdürüyle tanıştım. Sıkılmadan uzun uzun markayı anlattı önce, sonra cilt analizimi yaptı ve bana uygun ürün önerilerinden bahsetti. En son da farklı ürün gruplarından bir kaç merak ettiğim ürün hakkında bilgi edindim. Daha önce hiç çalıştığı markanın tarihçesine, yaptığı yardım organizasyonlarına, ürünlerine bu kadar hakim biriyle tanışmamıştım. Kendisine bir kez daha sabırla bütün sorularıma tek tek cevap verdiği için teşekkür ediyorum.




Cilt analizim, ürünler ve benim kullanmak istediklerimle ilgili açıklamalarımı  bir sonraki Kiehl's yazımda paylaşıcam. Burda amacım; size markayı, ürün içeriklerini ve daha önce pek karşılaşmadığım müşteri memnuniyeti prensiplerinden bahsetmek.


Ülkemizdeki geçmişi çok eski değil diye yeni bir marka sanmayın Kiehl's'ı. Tam 160 yıllık bir geçmişi var. Hem Besra Hanım'dan hem de sitesinden edindiğim bilgiler doğrultusunda biraz bilgi vermek istiyorum. Eczane başlangıçlı bir firma doğal olarakta içerikleri temiz.
1851 yılında New York'ta kurulan bu marka zaman içinde erkekler için ürünler üretmeye, bugün hala satın alabileceğiniz ürünlerin ilk formüllerini yaratmaya başlamış. Benim en çok ilgimi çekende 1970'lerde müşterilerine ürün almadan önce denemeleri için deneme boy ürünler dağıtmaları oldu. Günümüzde hala deneme boy ürün mücadelesi verirken Kiehls'ın resmen geçmişinde var bu hizmet.

Markayla ilgili bu ve bunlar gibi bir çok bilgiye sitelerinden ulaşabilirsiniz.

Kiehl's mağazalarında o dönemde müşterilerin favorisi olan  10 ürünün sergilendiği standı da görebilirsiniz.

Şuan ki favoriler listesini de sizlerle kısaca paylaşmak istiyorum:

1-Midnight Recovery Concentrate
2-Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate
3-Super Multi-Corrective Cream
4- Ultra Light Daily UV Defense
5-Powerful Wrinkle Reducing Cream
6-Ultra Facial Cream
7-High-Potency Skin-Firming Concentrate
8-Powerful Wrinkle Reducing Eye Cream
9- Rare Earth Pore Cleansing Masque
10-Rosa Artica


Parfümlerinin de kokusu çok hoşuma gitti. Fiyatlarına göre de kalıcılığı oldukça güzel. Bakım ürünlerini denedikçe belki ilerde parfümlere de bir şans verebilirim.
Kiehl's ta resmen yok yok!
3 farklı aromadan oluşan lip balmları var. Fiyatları 24 tl. Denemedim ama 24 lira bana bir lipbalm için fazla geldi. Tabi onlarında içeriği oldukça temiz. Ne zaman bir şeye bu bence pahalı  desem onun o parayı hakettiğini farkediyorum, o nedenler belki bunu da deneyebilirim ilerleyen günlerde. Çünkü malum Kış gelince dudaklarımında ekstra bakıma ihtiyacı oldu.

Bir çok farklı kategoride ürünleri var. Saç bakımından, cilt bakımına, yaşlanma karşıtı ürünlere kadar aradığınız her şeyi bulmanız mümkün.
Tabiki erkekleri de unutmamışlar. Onlar için de bakım ürünleri var Kiehl's ın.

Her geçen gün geniş ürün skalasına yeni bir ürün daha katan marka bundan sonra benim bakım ruitinimin demirbaşı olacak. Biliyorum bazılarınız fiyatların çokta ucuz olmadığını söyleyeceksiniz. Ben de aynı fikirdeydim ama Besra Hanım ürün tanıtımında bize ne kadar ve ne sıklıkla kullanacağımızı anlatıp gösterince aldığım ve alacağım ürünlerin kolay kolay bitmeyeceğini farkettim.
Son olarak bir kaç şeyden daha bahsedip yazımı bitirmek istiyorum. Kiehl's lara giderek ailenize, arkadaşlarınıza ya da sevgilinize kendi hediyenizi oluşturarak güzel bir süpriz hazırlayabilirsiniz.



Eğer yaşadığınız yerde Kiehl's yoksa 0(850)-221 34 83 numarasından siparişte verebilirsiniz. Bu telefonla sipariş olayını denemedim ama eğer her yere gönderimleri varsa gerçekten şahane diye düşünüyorum.
Benim Kiehl's la tanışma macerem bu şekilde oldu. İlerleyen günlerde de ürünlerle ilgili aldığım bilgileri, cilt analizimi ve analiz sonucunda bana uygun olan ürünlerden bahsettiğim bir yazı hazırlayacağım.

Sevgiler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder