10 Kasım 2014 Pazartesi

Nivea Lip Butter || Raspberry Rosé



Selam!
Uzun zamandır ülkemize gelmesini beklediğimiz Nivea Lip Butter'lar nihayet geçtiğimiz hafta raflarda yerini aldı. Ben de koşa koşa Watsons'tan bir tane kaptım.
Bir hafta boyunca kullandıktan sonra da yazısını yazmaya karar verdim.









Klasik Nivea kremleri gibi teneke kutuda olan ürünün benim için tek dezavantajı kremlerde de yaşadığım problem olan kapağı açmak. Ya tırnağımı kırıyorum ya da hızla kapak açılıp tırnağım içine batıyor. Keşke bu tarz teneke şeker kutularındaki gibi üstten basılınca açılan ya da döndürerek açılan kapaklardan olsaymış.








Kokusu şahane, hafif tatlımsı bir frambuaz kokusu var. Ruj görünümlü lip balmlarında da olduğu gibi yapış yapış değil. Dudak kenarlarında birikme yapmıyor.
Renkli görünmesine aldanmayın hafif bir parlaklık dışında renk vermiyor.
Ben gece yatmadan önce ya da gün içinde severek kullanıyorum.


Şayet siz bu tarz parmakla uygulanan lip balmları sevmiyorsanız (hijyenik ya da sonrasında parmağınızı temizleme ihtiyacından dolayı) tavsiye etmem.







Ürünün fiyatı 9.90 tl. Gratis, Watsons ve Rosmann'lar da bulabilirsiniz. 
Karamelli, klasik ve vanilya aromalı olanları da mevcut yalnız bildiğim kadarıyla ülkemize karamellisi gelmedi.


Sevgiyle kalın...


2 yorum:

  1. Ben kutuyu direk dudaklarıma sürüyorum :D Biraz daha kolay oluyo en azından ve ben de çok memnunum gerçekten muhteşem bi kokusu var ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende başlangıçta öyle kullanıyordum ama azalmaya başladıkça pek mümkün olmaadı:)

      Sil