9 Kasım 2014 Pazar

Moshos Garden // Shea & Lavander Hand & Face Cream



Mutlu pazarlar!

Kış aylarında özellikle el bakımıma çok önem veriyorum. Soğuk havalarda anında kuruyan ve çatlayan ellere sahip olunca da çeşit çeşit krem kullanıyorum.

Moshos Garden bildiğiniz gibi %100 doğal içeriğe sahip ürünler üreten bir marka. Bana gönderdikleri paketten de bir krem çıkmıştı. Son 15 gündür bu kremi severek kullanıyorum.










Shea ve lavantalı bir krem. Ben direk buram buram lavanta kokusu alıyorum. Eğer lavantalı ürünleri seviyorsanız kesinlikle memnun kalırsınız. Ben normalde lavanta kokusunu pek tercih etmiyorum ama bu kremin yapısı benim için kokusunun önüne geçmeyi başardı.








Hem el hem yüz için kullanılan bu kremi ben sadece elim için kullanmayı tercih ettim. Yüzümde bilmediğim, cilt tipime uyup uymadığından emin olmadığım ve kokulu ürünler kullanmamaya özen gösteriyorum.

Cam kavanozda olması benim için büyük bir artı. Özellikle bakım ürünlerinin plastik ambalajlarla gereken hijyeni sağlayamadığını düşünüyorum.
Tabi camın da ağırlığı var, çanta da taşımak için çok ideal değil ama olsun.








Köpük gibi bir yapısı var. Kesinlikle akışkan değil. Bir miktar alıp iki elime de masaj yaparak uyguladığımda elimin ısısıyla hemen emiliyor ve yağlı bir his kalmıyor.

Evet benim için lavanta kokusu eksi ancak sitelerinde shea ve vanilyalısının da olduğunu gördüm. Bundan sonra onu alırım, koku sıkıntısı da çözülür :)










Ürünün E ve A vitaminleri açısından zengin, yaşlanma karşıtı,UV ışınlarından koruyucu olduğu yazıyor yine markanın sitesinde. Bunları bilemiyorum ama benim kurumuş ve çatlamış ellerimi yumuşacık hale getirdiği doğru.









Siz de bu kremi deneyimlemek istiyorsanız http://www.moshosgarden.com/  adresinden hem bu ürünü hem de markanın diğer ürünlerini inceleyebilirsiniz.

Fiyatı şuan indirimde 20 tl.


Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder