16 Kasım 2014 Pazar

✩ H&M Alışverişim ✩




Merhaba, geçtiğimiz haftasonu H&M'den bira alışveriş yaptım. Aldığım ürünleri sizlerle de paylaşmak istiyorum. 

İlk olarak sizlerinde bildiği gibi halka küpeler (özellikle küçük boyda olanlar) yeniden moda oldu. Ben de ne zamandır arıyordum. Bu şekilde bulunca almak istedim. 


Sarmal iki boydan oluşanların altın ve gümüş olmak üzere iki renk seçeneği vardı. Ben ikisini de kullandığım için bulmuşken almak istedim. Gerçi büyükleri ne yapıcam bilemiyorum çünkü o boy pek kullanmıyorum.




Bir de düz altın rengi bu çoklu seti gördüm. İçinde her boy var, e fiyatı da uygun görünce alıverdim bunu da. Artık uzun bir süre halka küpe aramam da almamda :)








Tabi ki bu ikiliyi görünce almadan duramadım. Body butter ve bpdy splash bunlar ve kokuları çok güzel. Açıkçası ilk görüşte ambalajlarına vuruldum. Bakalım deneyip görücez içi de dışı kadar güzelmiymiş?








Bir de bu kalpli allık çarptı gözüme. 2500 tane allığım var almıycam alıcam almıycam alıcam derken aldım tabi :)
Bunda da en büyük etken tabi ki ambalaj. 
Bir de daha bronzumsu tonlarda pudra yazanı vardı ama o beni zenciye çevirir diye bunu aldım.



Fiyatlar:

Body Splash: 8.95
Body Butter: 8.95
Allık: 9.95
Çoklu Halka Küpeler: 8.95
İkili Halka Küpeler: 9.95


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder