29 Nisan 2014 Salı

Flormar Passionate Dots Invisible Powder

Merhabalar...
Bildiğiniz gibi bir süredir Flormar'ın Passionate Dots koleksiyonunda indirim var. Bende koleksiyon çıktığından beri almakla almamak arasında kaldığım toz pudrayı edindim bu indirimden.

Normalde toz pudralar elimin pek gittiği kategorilerden değil. Kullanımı zor geldiği için preslenmişleri tercih ediyorum ama nedense içimden bir ses hep bu ürünü almam gerektiğini söylüyordu.







Öncelikle tabiki ambalajından başlıyorum. Kırmızı üzerine siyah puantiyeli yuvarlak ambalajı bence çok sevimli ve şık. Makyaj masamın üstünde oldukça hoş gözüküyor.
En başta plastiği dandik gelmişti ama herhangi bir sıkıntı yaşamadım.






Ürün 18 gr olduğundan uzun bir süre gider diye düşünüyorum. Zaten genel olarak göz altlarımdaki kapatıcıyı sabitlemede kullandığımdan az miktarlar tüketiyorum.


Kapağı açtığınızda içinden bir ponpon çıkıyor. Ben bununla uygulama yapmayı hiç denemedim. Genelde fırça kullanıyorum.






Bu arada bembeyaz rengine aldanmayın hayalete çevirmiyor. Tüm yüzünüze ya da yüzünüzün uygulamak istediğiniz kısmına sürdükten sonra makyajınızla ve cildinizle bütünleşiyor ve o beyazlığı kalmıyor. Açıkçası ben yine de çok esmerlerin denemeden almaması gerektiğini söylemek istiyorum.







Uygulaması da oldukça basit. Kapağı açtıktan sonra ponponunu kaldırıp kağaına bir miktar döküyorum ve fırçayla uyguluyorum. Tüm yüzüme uygulayacağım zaman büyük pudra fırçalarını, küçük bir bölgeye uygulama yapacaksam da  daha küçük fazla sık kıllı olmayan bir fırça tercih ediyorum.








Ben bu ürünü göz altlarım için çok severek kullanıyorum. Aşırı yağlı ciltleri fazla tatmin edeceğini sanmamakla birlikte özellikle benim gibi indirimden alırsanız fiyatına göre iyi bir performans çıkardığınız görürsünüz:)
Ben 10 tl'ye aldım.

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder