22 Nisan 2014 Salı

Rosense Alışverişim

Merhaba hepinize...
Haftanın ikinci gününde blogumda ilk kez bir alışveriş yazısı yazmaya karar verdim ve geçtiğimiz günlerde Youtube kanalıma yüklediğim vlogu çektiğim gün, Sirkeci'den yaptığım bir Rosense alışverişini yazıyorum.

Eğer vlogumu hala izlemediyseniz buradan izleyebilirsiniz.



Sirkeci'de dolaşırken karşıma biranda Rosense mağazası çıktı. Bildiğiniz gibi Rosense'in her ürününü Gratis, Watsons gibi mağazalarda bulamıyoruz. Ben de hep bir merak içindeydim. Bu yüzden küçük bir keşif için içeri girdim. 









Öncelikle şunu söylemeliyim mağazadaki satış temsilcisi bayan inanılmaz kibar, samimi ve yardımcı olmaya çalışan biriydi ki sadece bakmaya girdiğim halde ürünler aldım. 
Başlangıç için üç parçadan oluşan minik bir alışveriş oldu Rosense maceram.









İki tane gül suyunu ve bir tane de dudak vazelinini aldım.
Fakat bulamadığınız hatta Rosense markasının bilmediğiniz bir çok ürününü Sirkeci'deki dükkanında bulabilirsiniz. Çalışan bayanın söylediğine göre fabrika satış mağazasıymış orası.







İlk olarak dudak vazelininden başlayalım. Benim dudaklarım maalesef yaz-kış farketmeksizin mütemadiyen kuruyup çatlıyor. Denemediğim ürün kalmadı. Bir iki tane memnun kaldığım üründe oldu tabi ki ama yine de farklı markaların ürünlerini keşfetmeyi seviyorum.









Minicik bir ambalajı var. Bırakın çantanızı cüzdanınıza bile sığar. Yapısı bildiğimiz vazelin gibi ve tabiki gül kokuyor. Ben normalde buram buram gül kokusunu pek sevmem. E bu kadar gül kokulu ürünü niye aldın diyenler için de açıklamam hazır.  Her gün kullanmıyorum bu ürünleri.







Vazelin yapılı olduğu için rujların altında pek kullanmıyorum. Benim daha çok dudak peelingi yaptıktan sonra ya da uyumadan önce kullandığım bir bakım ürünü oldu. Uyandığımda yumuşacık dudaklar elde ettiğimi söylesem yalan söylemiş olmam.
Şimdilik gayet memnunum.

Bu minicik ürün 3-4 tl idi. 






Bir diğer aldığım ürünse küçük boy bir gül suyu oldu. Bunu özellikle sıcak günlerde dolaptan çıkarıp yüzüme sıkarak serinlemek için aldım.


Sanırım bu boyları 5-6 tl gibi bir fiyata satılıyor.






Bittiği zaman da şişesini atmayı düşünmüyorum çünkü seyehatlerde yanımda sıvı ürün taşımak için ideal boyutta ve sprey başlıklı olduğundan uygulama oldukça kolaylaşıyor.









Son olarakta büyük boy gül suyunu aldım. Bilmeyenler için söyliyim Rosense gülsuları %100 natural. İçiniz rahat kullanabilirsiniz.









Kokladığınızda eğer daha önce hiç gerçek gülsuyu koklamadıysanız biraz yadırgayabilirsiniz çünkü piyasada gülsuyu diye satılan kokulardan daha keskin ve yoğun bir kokusu var.








 Tek hoşuma gitmeyen nokta büyük şişelerin sprey kapaklı olmaması. Bu tarz kapaklar ürünün ziyan olmasından başka bir işe yaramıyor. Bu ürünü de küçük şişeme takviye için kullanacağım. Tonik olarak kullanmak adına gül suyu gerçekten vazgeçilmezim.


Bu ürünü 11-12 tl civarına aldım.

Benim alışverişim bu kadardı. 

Mutlu haftalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder