3 Temmuz 2013 Çarşamba

Clinique Chubby Stick /Plumped up pink

Merhaba bugün sizlere uzun zamandır denemk istediğim ve nihayet bir ay kadar önce aldığım Clinique Chubby Sticklerin Plumped Up Pink rengini tanıtıcam.

Hangi rengini alsam diye bir türlü karar veremediğim bir dönemde Clinique'in sitesinde bu güzel pembe chubby stick'in meme kanserine destek amacıyla yanında aynı renkten minik bir makyaj çantasıyla birlikte satışa sunulduğunu gördüm ve hemen sipariş verdim. Hem destek amacıyla hemde ürünü denemek için iyi bir fırsat oldu.Eğer bu kampanya hala devam ediyorsa sizlere de destek olmanızı nacizane tavsiye edebilirim.

Rengi konusunda en başta baya korkuyordum acaba çok mu abartılı bir pembedir fazla mı görünür vs diye ama ürün elime ulaştığında bütün korkularım yerini mutluluğa bıraktı. Rengi öyle cart bir pembe değil bir kere. Ayrıca dudakta duruşu da çok hoş.



Dudakları kurutmuyor hafif parlak bir duruş sağlıyor.Ben nemlendirdiğini de düşünüyorum ama bazıları nemlendirme özelliğini pek göremediğinden şikayetçiymiş. O kadar memnun kaldım ki sanırım bir iki rengini daha yakında edinicem. 



Pembe rujlar seviyorsanız kesinlikle sizin için mükemmel bir seçim olacaktır.Gerçi ben pembe ruj çok sevmememe rağmen benim favorim oldu. Kalıcılığı için süper şeyler söyleyemiyeceğim çünkü çok dayanıklı değil ama altına aynı tonda bir dudak kalemi uygulandığında kalıcılığı artıyor.

Tabi bu seferde nemlendiriciliğini göremeyebilirsiniz. Bir şeyler yiyip içmeyince bir saate yakın ilk sürüldüğündeki görüntüsünü koruyor bence yeterli zaten gündüz kullandığım rujların tabaka gibi bütün gün dudağımda kalması bir yerden sonra beni rahatsız ediyor. Yeri gelmişken dudakta kalıp gibi durmuyor ve ağırlık hissi yaratmıyor.



Görselden de anlayabileceğiniz gibi öyle koyu fazlaca yoğun bir görüntüsü yok. Daha çok renkli nemlendirici gibi.

Fiyatları 50 tlydi hatırladığım kadarıyla. Clinique'in sitesinden ya da Tekin Acar'lardan bulabilirsiniz.

Siz Chubby Stickler hakkında ne düşünüyorsunuz?


Keyifli günler...

Not: Artık İnstagramda da varım zorbeanne diye aratırsanız ordan da beni takip edebilirsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder