29 Haziran 2013 Cumartesi

Douglas Bronzer

Herkese yeniden merhaba
Her geçen gün başka bir markanın indirim mesajını aldığım bu hafta alışverişe harcadığım paranın ucu kaçtı ama olsun indirim sonuçta deyip kendimizi avutmaya devam :)
Pazartesi günü öğle yemeği için Kanyon'a gittiğimde Douglas'ın önünden geçerken bir de ne göreyim indirim afişi tabi ki yemeği falan unutup içeri daldım. Saat öğle yemeği için geç olduğundan tabi insanlar akın edip bir çok şeyi bitirmişti ama bu beni yıldırmadı. İyi ki de yıldırmamış çünkü eve gelip denediğimde iyi ki almışım dediğim ürünler buldum.
      Bu yazımda da o ürünlerden ilkini Douglas bronzerı tanıtıcam. Görselden de anlayacağınız gibi farklı tonları içinde barındıran bu ürün bence yaz kış içinde barındırdığı farklı tonlar sayesinde kullanılabilir.


Ben ambalajının tasarımını da çok beğendim gerçi aynalı ürünler benim açımdan  her zaman 1-0 önde oluyor ama napalım bu da aynasız oluversin canım.Bu üründe beş farklı ton seçeneğiniz var.



   Ben en alttaki rengi kaş altlarımı ya da göz pınarlarımı aydınlatmada kullanıyorum genelde bazen de yanak üstlerimde hafif bir aydınlık görüntü olsun istediğimde yine en açık renk imdadıma koşuyor.
   Onun dışında kalan renkleri de muhtemelen ten rengime göre (yaz ve kış aylarındaki bronzluk ve beyazlığıma göre) karıştırarak kullanmayı düşünüyorum.
   Çok esmer tenlerde fazla belli olmayacağını düşündüğüm bu bronzer benim gibi beyaz tenli ya da buğday tenli kişilerin rahatlıkla ve severek kullanacağı bir ürün olacaktır.

İndirim bildiğim kadarıyla 7 Temmuz'a kadar devam edecek.
Bronzerın indirimli fiyatı sanırım 15 tlydi.
Geç kalmadan Douglas mağazalarına bir uğrayın :)

Güzel günler...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder