5 Temmuz 2013 Cuma

Dıvınıa Gental Facıal Foam

Merhaba arkadaşlar bugün aldığımdan beri favorim haline gelen Dıvınıa markasının yüz temizleme ürününden bahsetmek istiyorum sizlere.

Ürünü Watsons'tan 9tl gibi bir fiyata almıştım. İlk kez gördüğüm için bu markayı bir ürününü alıp denemek istedim ve iyiki de almışım çünkü bu kadar uygun fiyatlı olmasına rağmen kullandığım bir çok temizleme ürününe göre yüz kat daha fazla verim aldım diyebilirim.



Gördüğünüz tüpü yaklaşık bir buçuk aydır kullanıyorum ve hala bitmedi. Sanırım iki ay falan işinizi görür. Yapısı köpük değil foam yazması biraz saçma aslında. Jel yapılı bir ürün ama fındık kadarı benim tüm makyajımı temizlememe yetiyor, göz makyajım dahil. Islattığınız cildinize bir miktar alıp dairesel hareketlerle uygulayıp yıkadığınızda gayette cildiniz arınmış oluyor.Kokusu da çok güzel aşırı yoğun parfümlü değil. Sonrasında yüzünüzde yanma gerilme kuruma vs hissi yaratmıyor ki bu benim için oldukça iyi bir özellik adeta mucize :)

Eğer siz de temizleme ürünü arayışındaysanız alıp bir deneyin bence pişman olmayacaksınız

Sevgiyle kalın....

1 yorum:

  1. Ben 4 tl gibi fiyata gördüm sanırım geçen,alıp stoklucam valla ! bu yorumdn sonra 2 tane kalmıştı keişke alsaydım nerden bilim bu kadar seveceğini :) toniği en çok merak ettim onuda alırım canım.okudum yorumunu.
    öpüyorum :-**

    YanıtlaSil