26 Haziran 2013 Çarşamba

Avon Spectra Lash Mascara

   Merhaba, bugün  yine bir ürün tanıtımı yazısı yazmaya karar verdim ve Avon'un Spectra Lash Mascara'sını seçtim.


Görselden de anlayacağınız gibi rimelin olayı mor kısmının çevirilerek rimelin yoğunluğunun arttırılması.Ben genelde bu tarz ürünlere pek inanmıyordum ama bu rimeli ilk olarak Elif'te ( üniversiteden arkadaşım) kaldığım bir gün denedim ve şaşırtıcı derecede takma kirpik etkisi yarattı bende.
Daha sonra alıyim alıyim diye düşünürken unutmuşum.4-5 ay önce annem Avon'dan sipariş verdim bir tane de rimel istedim sana ama beğenir misin bilmiyorum diyince karşılaştığım rimel tabiki bu oldu:)
Rimelin aşırı cıvık bir yapısı yok tabiki ilk zamanlar daha sıvı ama bir süre sonra hafif kurumuş hali benim daha çok hoşuma gitti, hem uygulama açısından hem de görünüş açısından.

Alttaki mor kısmı döndürdüğünüzde rimelin fırçaya gelme miktarı artıyor.Ben genelde gündüz makyajlarımda 1. kısımda kullanıyorum.Daha yoğun, dramatik bir görüntü istediğimde 2. veya 3. kısma getiriyorum.





Fırçası aşırı ince de değil kalında.Eğer yoğun görünümlü kirpikler ve biraz da uzatma etkisi istiyorsanız muhtemelen bu rimelden memnun kalırsınız.
Siyah ve kahverengi seçenekleri var.
Fiyatı ben aldığımda 28 yada 29 tl idi.
Avon'un sitesinden ya da başka kozmetik sitelerinden bu ürünü bulabilirsiniz.


Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder