6 Ekim 2017 Cuma

Urban Care - Iconic Curl Mousse+Elastic Curl Heat Spray



Son yıllarda düğüne derneğe katılacağım zaman kuaföre gitmek yerine saçımı kendim yapmayı tercih ediyorum. Fakat tabi kuaförden çıkmış gibi de göstermek lazım. Bu noktada elim hep maşaya gidiyor. Saçlarım ince telli ve dökülmeye müsait olduğundan sadece özel günlerde ısıyla şekillendirme yapmaya çalışıyorum ve bunu yaparken de bazı ürünlerden destek alıyorum.


Saçımı düzleştirmeden ya da maşa yapmadan önce her tutama ısıya karşı koruyucu sprey (sağdaki) uyguluyorum ki saçım minimumda zarar görsün. Zaten maşadan önce de düzleştirdiğim için eğer maşa yapmak istiyorsam düzleştirme işleminden sonra yine her tutama köpük formda, vereceğim şeklin kalıcılığını arttıracak bir ürün (soldaki) kullanıyorum.
Normalde bu tip ürünler saçı sertleştirip kıtır kıtır ve ağır bir hale getiriyor. Ancak Urban Care markasının bu iki ürünü için bunları söyleyemeyeceğim.


Saçlarımda kat olmamasına ve uzun saçlı olmama rağmen Iconic Curl Mousse kullandığımda saçımda maşanın çok daha uzun süre dayandığını söyleyebilirim. Üstelik saçımda kesinlikle muadillerinin yarattığı sertlik hissini de yaratmadı. Bendeki 5 numara.


Elastic Curl Heat Spray'de az evvel yukarda bahsettiğim gibi saçımı ısıya karşı koruduğunu düşündüğüm bir ürün. Sprey kısmı ürünü yeterli miktarda uygulamanıza yardımcı oluyor. Rahatsız edici bir kokusu yok. Uygulamadan sonra elleriniz biraz yapış yapış oluyor ama o da çok dert değil. Neticesinde su var sabun var:) Bu da 3 numara.

Evde saçımı kendim şekillendirmek istiyorum ama bozulur diye korkanlara bu iki ürünü tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder