15 Şubat 2017 Çarşamba

Bootieleri Nasıl Kombinledim? -Mecrea-

Merhaba!
Uzun bir aradan sonra yeni bir yazıyla döndüm. Bundan sonra isteğiniz üzere arada bir stil postları da paylaşıyor olacağım. Bu yazıları daha çok elimdeki bir ayakkabı, çanta ya da kıyafeti nasıl kombinledim şeklinde sizlerle paylaşıyor olacağım. Böylece siz de o tarz bir ürününüz varsa ya da almak istiyorsanız neyle kombinleyeceğinizi görebilirsiniz.
Geçtiğimiz haftasonu Nordstern Hotel Galata'da şahane bir moda çekimi yaptık. Zaten beni Instagram'dan takip edenler fotoğrafları görmeye başladı.
Takip etmiyorsanız buraya tıklayarak takip edebilirsiniz.



Bugün paylaşacağım kombinimde bilek kısmı uzun, yuvarlak burunlu, yüksek-kalın topuklu Mecrea marka botlarımı nasıl kombinlediğimi sizlerle paylaşmak istedim. Çünkü bildiğiniz gibi bu tarz bootieler son yıllarda oldukça moda.
Ben yine sezonun trendlerinden metalik bluzüm ve düz siyah bir skinny jean ile birleştirmek istedim.



Artık ayakkabı ve çantayı takımlamanın modası da geçtiğine göre bu güzel botları şeffaf pleksi bir çantayla kombinlemenin daha cool olacağına karar verdim. Tabi ki siz yine deri bir çanta kullanıp klasik bir stilde yaratabilirsiniz. Benim kombinim belki arkadaşlarınızla akşam bir şeyler içmeye çıkabileceğiniz ya da gündüz bir cafeye giderken kullanabileceğiniz bir seçenek oldu.



 Normalde yüksek topuğa hiç alışık olmayan ben bile bu topuklarla gün boyu çekim alanında koşuşturdum. Çekim aralarında bile ayağımdan çıkarmama gerek kalmadı. Siyah, düz ve oldukça kullanışlı bir modeli olduğu için de elbise, etek ve pantolonlarla kolaylıkla kombinleyebilirsiniz.

Siz de bu rahat bootilere sahip olmak isterseniz markası Mecrea.

İnternet Sitesi: https://www.mecrea.com/
Instagram: https://www.instagram.com/mecreacom/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder