12 Aralık 2016 Pazartesi

Dior-5 Couleurs Irıdescent // 5'li Far Paleti-809 Petal Shine


Merhabalar canlarım:)
Far paletleri kozmetik alışverişlerimde karşı koyamadığım parçalardan. Hele ki elimde benzer renklerden yoksa asla almadan duramıyorum. Yaz boyunca biraz daha renkli farlar kullanmaya alışınca bu alışverişlerimin önü daha da açıldı.


Bugün 5'li Dior far paletlerinin 809 numaralı Petal Shine renginden bahsedicem. Bu far paletleri bildiğiniz gibi karton kutunun içinde kadife bir toz kesesiyle çıkıyor. Dior ve Chanel gibi markaların kozmetiklerindeki bu kese olayı lüks hissini arttırıyor. 
Tek şikayetim bu keseler inanılmaz toz tutuyor (zaten fotoğraftan da anlamışsınızdır). O nedenle genelde karton kutularıyla muhafaza etmeye çalışıyorum.


Dış ambalajı yine oldukça sade ve şık. Açıkçası baya da sağlam. Aramızda kalsın 3 kere düştü ama sanırım kapağının üstü bombeli olduğu için hiç bir sorun olmadı.


Kapağı boyutunda bir aynası var. Ayrıca ürünün içinde ne kadar kullanırsınız bilmiyorum ama 2 tane çift tarafı sünger aplikatörler var.


Kapağını açıp ürüne ilk baktığınızda renkler fazla 80'li yılların modasıymış gibi duruyor farkındayım ama gerçekten gözünüz alışınca çok kullanışlı tonlar.

Farların bazsız pigmentasyonları düşükten ortaya doğru diyebilirim. Alev alev renk vermiyorlar :)
Ama biraz bazla birlikte çok daha başarılılar.


Hepsi ışıltılı ama öyle dediğime bakmayın içinde parça parça simler yok. Sedefli desem daha doğru olur. Haliyle az da olsa tozutuyorlar. Özellikle ortadaki uçuk pembe nemli bir fırçayla tüm göze uygulandığında çok hoş duruyor.



Genel olarak Dior far paletlerini seven biri olarak bunu da sevdim. Bir çok farklı renk seçeneği mevcut. İndirimde 120 liraya almıştım. Uygun fiyatlara almak için online alışveriş sitelerine bakmanızı öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder