10 Kasım 2016 Perşembe

Moda Nasıl Takip Edilir?


Selam herkese!
Bildiğiniz gibi blogumda ünlülerin stilleri, kırmızı halı tercihleri, sezon trendleri gibi modayla ilgili konularda da yazıyorum. Hatta bu kategorilerdeki yazılarımı okumayı sevdiğinize dair geri bildirimlerde alıp çok seviniyorum. Haliyle modaya karşı ilgim olduğunu söyleyebiliriz. Farklı kaynaklarda yenilikleri öğrenmeyi seviyorum ve elimden geldiğince de takip etmeye çabalıyorum.

Ancak internet her konuda olduğu gibi moda konusunda da biraz kopya ve yanlış bilgilerle dolu. Bu nedenle özgün ve güvenilir içerik bulmak her zaman çok kolay olmuyor. Bir de buna kendi dilimde okuma isteğim eklenince yabancı kaynakları da egale etmiş oluyorum:)



Sanırım Eylül'de Fendi'nin "Strap You" koleksiyonunu araştırırken Elle'ye denk geldim ve kısa net yazılar çok hoşuma gitti. Moda kategorisindeki diğer yazılara baktığımda gündemi yakından takip ettiklerini, modayı uzaktan takip edene de, profesyonel olarak ilgilenene de hitap eden bir site olduğunu gördüm.

En önemlisi de Elle'den moda okumak gerçekten kolay ve eğlenceli. Yeni bir trend duyduğum anda mutlaka sitede onunla ilgili bir yazı okuyabiliyorum. Kesinlikle bu yazılar üstten bakan, moda eğitimi almış insanlar dışında kimsenin anlayamayacağı şeyler de değil. Çünkü en sevmediğim şey tam keyifle bir markanın yeni koleksiyonuyla ilgili bir yazıyı okurken daha havalı durması için laf salatasına dönüştürülmüş yazılar.
Ayrıca daha önce başıma çok sık gelen bir diğer sorun da iki sezon öncesinin trendini sırf yeni bir şey bulamadıkları için yeniymiş gibi servis etmeleriydi. Ancak Elle'yle birlikte bu sorunu da artık yaşamaz oldum.
En çokta "Kısa Kısa" yazılarını seviyorum. Bu yazılar Elle dergisinin o ay ki sayısına kısa kısa göz atmanızı sağlıyor. O kadar ki dergiyi alıp a'dan z'ye incelemiş olsam da okumadan geçemiyorum:) 
Ayrıca sadece yabancı tasarımcıları ve markaları değil; yerli tasarımcılarımız ve markalarımızla ilgili de sık sık yazılar bulmak mümkün. 
Uzun lafın kısası ülkemizde ve dünya da moda konusunda neler olup bittiğini merak ediyorsanız ve takip etmek istiyorsanız kesinlikle Elle'yi öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder