19 Kasım 2016 Cumartesi

Maybelline - Lash Sensational Rimel

Bir ürün çok övgü aldığında, stoklar tükendiği için günlerce bulunamaz hale geldiğinde acaba gerçekten söylendiği gibi mi yoksa reklam kokan hareketler mi diye gidip alıp denemeden duramıyorum.

Maybelline rimel konusunda gerçekten başarılı. Ortalama altı performans veren rimeli nerdeyse yok diyebilirim. Hatta uygun fiyatlı rimel isteyenlere de hep Maybelline'i önermişimdir. O yüzden çok kötü olmasını beklemiyordum ancak alırken aşırı iyi olacağını düşünmedim dersem yalan olur. 
Bu ürünle ilgili ortalama bir yorum görmedim hiç. Ya çok iyi ya çok kötü deniyor. Haliyle bu durum beni iyice meraklandırdı.



Ambalaj rengi gerçekten markanın diğer rimellerine göre daha sade ve şık. Ayrıca son yılların revaçta renklerinden olduğundan sırf ambalajı için alanlar olduğuna eminim.



C şeklinde kıvrımlı bir fırçası var. Fırça tasarımına alışana kadar bir kaç gün kirpik diplerinize ürün bulaştırabilirsiniz, aman dikkat :)
 Plastik fırçalı bir rimel olduğu için kirpiklerimi güzelce ayırıp tek tek durmalarını sağlar diye düşünmüştüm ama bende işler pek öyle olmadı. İlk 2-3 hafta her rimelde olduğu gibi ıslaklığından dolayı kirpiklerim birbirine yapıştı. Bir süre sonra kıvamı düzeldi ancak bu defa da gün içinde kirpiklerimin ucunda rimel topaklanmaya başladı.

Bu ürün uzatmaktan ziyade hacim veren bir rimel bence. Siyahlığını sevdim. Hele ki kirpiklerinizi öncesinde kıvırıp uygularsanız gün içinde oldukça kıvrık bir görüntü elde edebilirsiniz. İkinci kat uygulamaya da elverişli.


Ancak ben genelde uzun ve tek tek ayrılmış kirpikler sevdiğim için bu rimeli tekrar satın alacağımı sanmıyorum.
Bildiğim kadarıyla 20 lira gibi bir fiyatı var.
Siz bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder