22 Kasım 2016 Salı

2016 American Music Awards


Aslında önce Altın Kelebek yazısı yazmak istiyordum ama sanırım o yazıdan önce yoga, masaj falan yaptırıp kendimi rahatlatmam gerekecek çünkü beni baya zorlayacak gibi görünüyordu.
Ben de dün Los Angeles'ta gerçekleşen American Music Awards'ta kim ne giymiş onu yazayım istedim. Bayadır ödül töreni yazmayınca tam istekle karşınızdayım, hadi hemen başlayalım.

Öncelikle tanımadığım bir sürü isim var baştan söylemeliyim. Hatta Rihanna, Beyonce falan geceye katılmadı o yüzden hayatımda duymadığım isimleri bile bu yazıya dahil ettim.



Törenin hostu Gigi Hadid'le başlamak istedim. Ödül töreninde onu birden fazla kılıkta görüyoruz. Bu beyaz, güpür,dantel, fırfır karışımı elbisesi Roberto Cavalli.
Açıkçası ben çok karışık ve fazla buldum.


Bu defa da daha iddialı parlak kırmızı bir elbiseyle görüyoruz Gigi'yi. Elbisenin tek tarafının kısa olması nedense çok komik görünüyor. Tamamen uzun olup yırtmacı olsa daha iyi olabilirmiş. Bu arada elbise Atelier Versace.

Diğer kıyafetlerine değinmeyeceğim ama Gigi Hadid yüzüne ne yaptırdıysa çok kötü olmuş. Angelina Jolie'nin aşırı zayıfladığı dönemde elmacık kemiklerine dolgu yaptırdığı zamanki uzaylı görüntüsü Gigi'de de var.  Ben hiç beğenmedim.


Heidi Klum ve Rebecca Romijn'i bir arada yorumlamak istiyorum. Heidi Klum'un bu kadar kapalı, mürebbiye gibi giyinmesine aşırı şaşırdım çünkü genelde açmayı sever. Walk Morais tulumu gözümü aldı, hiç beğenmedim. Tepesi kabarık, geriye toplanmış saçları ve soluk görünen makyajı da vasat.
X-Men'den tanıdığımız Rebecca Romijn, Rita Vinieris imzalı bir tuvalet tercih etmiş. İçindeki büstiyerin direk gözümüze sokulması görüntüyü çok basitleştirmiş. Farklı bir büstiyer olsaydı görüntüyü o etekteki volanlara rağmen sevebilirdim.


Bir gün gelipte Lady Gaga'yı bir ödül töreninin en şıklarından seçeceksin deseler asla inanmazdım sanırım. Bembeyaz takımıyla, aşırılıkları olsa da o kadar da olur diye düşünüyorum. Takımı Brandon Maxvell. Pantolonun ağının çok düşük olması ve paçaları beni biraz rahatsız etti. Şapkadan da biraz saç görmek isterdim ama yine de sevdim.


Gecede en çok konuşulan isimlerden biri hastalığı nedeniyle aylardır pek ortalarda görünmeyen Selena Gomez oldu. Lupus hastalığı var bu arada kendisinin ve tamamen tedavi edilen bir rahatsızlık değilmiş. Dümdüz Prada tuvaleti iyi mi kötü mü baya kararsız kaldım. Saçı, makyajı, elbisesi birleşince büyük bir skandala adı karıştıktan sonraki ilk törenine katılan aktris gibi olmuş.


Çoğunlukla tarzını beğendiğim Nina Dobrev için bu defa aynı şeyi söyleyemeyeceğim. Saçlarını beğendim, zaten artık bu modeli yapmayan kalmadı. Zuhair Murad tasarımı şortlu takımını birlikte sevmedim. Ceket ve büstiyeri giyip altına şık bir pantolon tercih etse çok beğenebilirdim. Ayakkabısını da bu takımla sevmedim. Bilmiyorum çok ışıltılı, şıkırtılı olmuş.


Karlie Kloss'un Atelier Versace tasarımını çok sevdim. Belki başkası giyse bu kadar beğenmezdim ama bu kızda çok modern ve farklı durmuş. Krep kumaşla ipeğin bu kadar yakışacağını hiç düşünmezdim. Ayakkabı olarakta yanlış görmüyorsam çorap üstü ayakkabı modasını tercih etmiş. O kısmı tartışılır ama ayağa kadar olan görüntüyü sevdim.



İşte bir Elie Saab farkı! Nerde görsem Elie Saab tasarımını tanırım, boşuna hastası değiliz. Hailee Steinfeld bence çok asil ve şık görünüyor. Hem rengi hem de modeli sevdim. Belki saçlarını biraz daha toparlayabilirmiş ama elbise ve ayakkabılar şahane.


Keke Palmer'ı ilk gördüğümde "acaba Rihanna mı?" diye düşündüm. Renkli kürk, İki parça transparan kıyafet ve bantlı ayakkabı tam bir Rihanna gibi. Natalie Fadner tasarımı iki parçalı transparan takım benim sadece Rihanna'ya yakıştırdığım bir tarz. Yani bilmiyorum ama pek sevmedim. Sadece saç kesimi güzel olmuş o kadar.

American Music Awards'ta benim seçtiklerim bunlardı. Sizce kim şık, kim rüküş?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder